مشخصات خودروی زیبای بی ام و سری 8 کوپه 2019! عکس
قصد داریم شما را با بی ام و سری 8 که یک خودروی خاص و زیبا و متفاوت می باشد آشنا کنیم, در ادامه با ما همراه شوید.

با بی ام و سری 8 آشنا شوید

کوپه تندوتیز آلمانی مجهز به جدیدترین زبان طراحی بی ام و bmw، ترکیبی از لبه‌های تهاجمی و منحنی‌های کناری نرم است که به‌خوبی در نگاه اول مشخص است.

برخی از فناوری‌های جالب در طراحی بیرونی ماشین در نظر گرفته‌شده است. چراغ‌های ال ای دی با فناوری LaserLight یکی از آن‌هاست که لیزر روی فسفر روشن‌شده و نور را فراهم می‌کند. سقف فیبر کربن نیز برای سرعت‌بالا تعریف‌شده است.

در طراحی داخلی نیز جدیدترین کیت بی ام و در نظر گرفته‌شده است. سیستم داخلی خودرو مبتنی بر راننده بوده و کنسول در وسط جایی که راننده را از سرنشین جدا می‌کند، تعبیه‌شده است. چرم مرینوس برای صندلی‌های اسپرت ساخته‌شده و فضای دو صندلی عقب 50/50 تقسیم‌شده است. روشنایی محیط داخلی بازتعریف‌شده و نور به دلایل مختلف، ازجمله دریافت تماس، تغییر رنگ می‌یابد.


نمای داخلی بی ام و سری 8 bmw
نمای داخلی بی ام و سری 8

سری هشت 2019 که قرار است پاییز امسال راهی بازار شود(قیمت هم‌زمان با عرضه اعلام خواهد شد)، مجهز به سیستم‌عامل جدید 7.0 بی ام و است که روی ایکس5 و ایکس 7 جدید نیز نصب می‌شوند. سیستم اینفوتینمنت iDrive به‌صورت لمسی و دکمه‌ای کار می‌کند و سیستم صوتی خودرو با 11 اسپیکر تعریف‌شده اما کاربر می‌تواند 16 اسپیکر هارمن کاردون یا سیستم صوتی Bowers & Wilkins را با 16 اسپیکر سفارش دهد.

شناسایی عابر در بخش فناوری ایمنی در بی ام و سری 8 به‌صورت خودکار و استاندارد وجود دارد. کروز کنترل در حالت سرعت کامل در دسترس است که می‌تواند با یکنواختی در بزرگراه‌های طولانی مبارزه کند.سنسورهای پارکینگ و دستیار موازی پارک در کنار سیستم دوربین 360 درجه، به راننده کمک فراوانی می‌کند.


عکس بی ام و سری 8
bmw-8-series2.jpg

فناوری Digital Key مانند گوشی هوشمند در بی ام و سری 8 عمل می‌کند و به‌وسیله آن می‌توان با زدن دکمه روی درب خودرو به تماس تلفنی جواب داد. گوشی در جایگاه خود قرارگرفته و سپس با فناوری مذکور بدون در دست گرفتن گوشی، می‌توان ماشین را روشن کرده و رانندگی کرد.

سری 8 راحتی خاصی را به راننده می‌دهد که سری 6 هرگز آن را به ارمغان نیاورد.

مدلی که مشاهده می‌کنید M850i xDrive نام دارد که دارای موتور 523 اسب بخار به‌صورت AWD ، توربو V8 و 4.4 لیتر است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir