با پورشه ۹۱۱ کاررا مدل ۲۰۲۰ آشنا شوید
قصد داریم به بررسی خودرو  بررسی پورشه ۹۱۱ کاررا مدل ۲۰۲۰ بپردازیم پس در ادامه با ما همراه شوید

بررسی پورشه ۹۱۱ کاررا مدل ۲۰۲۰

۸ ماه بعد از اولین معرفی پورشه ۹۱۱ کاررا S ۲۰۲۰ این کمپانی آلمانی اکنون اطلاعاتی در مورد مدل‌های کوپه و کانورتیبل آن را ارائه کرده است.

مدل معمولی و استاندارد آن دارای یک موتور ۳.۰ لیتری با توربو شارژ دوقلو (Twin Turbo) که قدرتی معادل ۳۷۹ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۴۴۹ نیوتون متر را تولید و توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته دو کلاچه، به چرخ‌ها منتقل می‌کند. در مقایسه، مدل S قدرت و گشتاوری معادل ۴۴۳ اسب بخار و ۵۲۹ نیوتون متر تولید می‌کند.

کم کردن قدرت تفاوت چندانی در عملکرد کاررا ایجاد نمی‌کند. مدل کوپه می‌تواند تنها در ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد که البته این مقدار با استفاده از بسته Sport Chrono میتواند تا ۳.۸ ثانیه نیز کاهش یابد. در مدل S به دلیل قدرت بیشتر موتور این زمان به ۳.۵ و با استفاده از Sport Chrono به ۳.۳ ثانیه کاهش می‌یابد.

تشخیص کاررا استاندارد از مدل S آن کار آسانی نیست زیرا تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت آنها این است که کاررا یک لوله اگزوز خروجی در عقب و گوشه داشته در حالی که مدل S دو خروجی اگزوز دارد. با این حال خریداران می‌توانند اگزوز اسپرت با دهانه بیضی شکل را به صورت اختیاری انتخاب کنند. همچنین طراحی داخلی هر دو شبیه به هم بوده و هر دو از یک صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی برای نمایش اطلاعات برخوردارند.

مدل‌های جدید پورشه از امکانات بسیاری برخوردارند. از این ویژگی‌ها می‌توان به سیستم تعلیق فعال تطبیقی پورشه با دو حالت اسپرت و عادی اشاره کرد. ترمزها از یک سنسور رطوبت سنج برخوردارند که می‌توانند جادهه‌ای خیس را شناسایی و سیستم ضد قفل و پایداری را با آن شرایط تنظیم کند.

قیمت این خودرو با از ۹۸۷۵۰ دلار با مدل کاررا استاندارد شروع و تا ۱۳۴۷۵۰ دلار با  مدل کاررا S ادامه پیدا می‌کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir