لوگوی جدید کیا موتورز چه شکلی است؟
شرکت کیا لوگوی خود را تغییر داده و در ادامه با لوگو این شرکت خودرو سازی آشنا می شویم

لوگوی جدید کیا موتورز

کیا یک برند خودروسازیی نیست که مخاطب را با طراحی‌های خاص هیجان زده کند، اما خودروهای آن از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار است که می‌تواند رضایت مشتری را جلب کند اما نه در آنقدری که جوانی پوستر جدید کیا Picanto را در اتاق خود روی دیوار بچسباند.

با این حال، به نظر می‌رسد این کمپانی این موضوع را بررسی کرده و اکنون قصد دارد تا لوگو تجاری خود را با یک طراحی هیجان انگیز و آینده نگرانه به بازار ارائه کند. لوگو فعلی کیا در هیچ رده بندی جزو بهترین لوگوها قرار نگرفته است، شبیه اتومبیل‌های آن که تنها برای سرویس دهی بسیار مناسب هستند. به نظر می‌رسد برای طراحی لوگو فعلی آن هیچ وقت و هزینه‌ای صرف نشده و با ساده‌ترین امکانات آن را طراحی کرده‌اند.

لوگوی جدید کیا نازک‌تر و براق‌تر از قبلی است اما همچنان خط عرضی A در آن دیده نمی‌شود. سایر اجزا به شکل دندان اره‌ای هستند و حالت مینیمالی را برای این طراحی ایجاد کرده‌اند.

طراحی لوگوی جدید در ماه جولای شروع شد و این طراحی برای مدتی است که دستخوش تغییرات شده است. همچنین یک مدل مشابه آن در نمایشگاه اتومبیل ژنو در ماه مارس به نمایش گذاشته شده بود. شایان به ذکر است که این دقیقا همان آرم نیست.

کاملا مشخص نیست که کیا چگونه قصد استفاده از این لوگو را دارد اما پیشنهاد شده که از آن در SUVها و خودروهای برقی جدید این کمپانی استفاده شود در حالی که سایر خودروها از همان لوگوی قدیمی بهره مند خواهند بود. با این وجود هنوز این اخبار توسط کمپانی کیا تایید نشده و باید منتظر خبر نهایی باشیم.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir