تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین: امروز بهرام- یعنی سیاره بخت شما- در حالیكه با نپتون تاریك روبرو می‌شود خبرهای زیادی را از ابعاد دیگری دریافت می‌كند، به خاطر همین است كه می‌تواند با دوز و كلك شما را به سوی احساساتی كه فراموششان كرده بودید سوق بدهد. شما هنوز هم به خاطر تغییر و تحولی كه دیروز در روابط دوستانه‌تان به وجود آمد ناراحتید، اما خیلی هم بهش فكر نمی‌كنید و نگران نیستید. تمركز داشتن در محل كار بر روی فعالیتهای خاص ایده خیلی خوبی است، اما اگر این كار تبدیل به عادت بشود مخالفت دیگران را علیه شما برخواهد انگیخت. اگر شما احساس صمیمیت نمی‌كنید پس الكی تظاهر نكنید!
 
اردیبهشت: شما هنوز نتوانسته‌اید خط مشی درستی كه در محل كارتان ضروری به نظر می‌رسد را به دست بیاورید. مثل اینكه رئیس شما در شغلش ناموفق بوده است و به شما نیز توجهی نمی‌كند. اما شما جدا از دیگران و در محیطی تنها كار نمی‌كنید، بنابراین اگر بدانید كه دیگران چه انتظاراتی از شما دارند بهتر كار خواهید كرد. با همه این احوال ناامید نشوید، چون كه شاید اطلاعات معتبر وموثق به اندازه‌ای كه شما فكر می كردید در دسترس همگان نباشد.
 
خرداد: شما با وضعیتهای معماگونه و ضد نقیض آشنایی كامل دارید، با این حال امروز با یك معمای غیر قابل حل روبرو شده‌اید. هرقدر كه بیشتر در مورد این موضوع تحقیق و جستجو می‌كنید، كمتر می‌یابید!! شاید شما در جستجوی این هستید كه به كمك یكی از دوستان خیلی صمیمیتان و یا یكی از اعضای خانواده‌تان  با دیدگاه‌های جدید آشنا بشوید، اما در نهایت آنها فقط شما را به اشتباه می اندازند. پس فقط به صدای درونتان گوش دهید- حتی اگر به هیجان نیامدید- حتماً این كار را بكنید.
 
تیر: امروز شما از دید احساسی خوب كار كرده‌اید، اما اگر منظور خود را روشن بیان نكنید نتیجه معكوس خواهید گرفت. احتمالاتی كه شما را آشفته تر از همیشه كرده‌اند و شاید حتی نتوانیدآنها را تشخیص بدهید، مشكل را پیچیده‌تر می‌كنند. پس جلو بروید و اجازه بدهید دیگران بفهمند شما چه نیازهایی دارید، اما به خاطر اینكه به هدفتان برسید عملكردهای خود را از آنها مخفی نكنید.
 

مرداد: حالا كه در اواسط ماه تابستانی مرداد هستیم، زندگی شما باید پر جنب و جوش تر شده باشد، اما در ورای ظاهر خوب و شاد زندگی چیز دیگری نهفته است. اگر شما به خاطر اینكه عشقی در زندگیتان ندارید ناراحت هستید، نباید با تأسف خوردن و غصه خوردن انرژی‌تان را تلف كنید. شما برای اینكه بتوانید بعد از این شادتر زندگی كنید، نباید به دنبال فردی مشابه و با خصوصیات اخلاقی شبیه به خود باشید. بلكه شما باید یاد بگیرید، حتی مواقعی كه طرف مقابلتان آنطور كه شما دوست دارید تأییدتان نمی‌كند، باز هم عشق خود را ابراز كنید.

شهریور: برج فلكی سنبله به همراه سه سیاره دیگر دست به یكی كرده‌اند تا زندگی شما را به هم بریزند. بهرام مدعی- یكی از سیاره هایی كه در نشانه شما قرار دارد- از طرف نپوتون فضایی مورد بی توجهی قرار می گیرد و در عین حال تا زمانی كه شما شك و تردید به خودتان راه بدهید، این سیاره هم باعث كمتر شدن ایمان و اعتقاد شما می شود. ولی اگر از این اتفاق درس عبرت گرفته و برنامه‌هایتان را اصلاح كنید، می توانید تغییر كرده و انرژی های مثبت را جذب كنید. اگر در تصمیم گیری تردید دارید، به خاطر پیدا كردن راه حل مناسب خیلی به ذهنتان فشار نیاورید. تنها كاری كه می توانید بكنید این است كه این كار را به فردا موكول كنید.
 
مهر: به خاطر دوستانتان و طرز فكرشان راجع به خود ناراحت نشوید. هم اكنون نیز به خاطر اعتماد به نفس زیادتان، قضاوتهای شما از قضاوتهای افراد دیگر اهمیت بیشتری دارند. هنوز باید وقتی در حال تفسیر كردن حقایق هستید حواس خود راجمع كنید، به خاطر اینكه شما به راحتی حقایق را اشتباهی تفسیر كرده و احساستان باعث گمراهیتان می شود. با از بن بردن صداهای فرعی در حین صحبت كردن نحوه بیان خود را واضح تر سازید.
 
آبان: شما امروز با یك نفر آشنا شده اید كه كاملاً حواستان را پرت كرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شكسته و شما را كاملاً از انزوا خارج كرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق كردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیرطبیعی به نظر برسند، موضوعاتی هستند كه شما دوست دارید در مورد آنها با دوست جدید خود صحبت كنید. هر قدر كه شما بیشتر در مورد افكارتان صحبت می‌كنید، راه حل های خیلی خوبی برای مشكلاتتان كشف می‌كنید.
 
آذر: امروز شما خیلی رویایی فكر می‌كنید، گویی كه درون ابرها زندگی می‌كنید! و چون حرف و عمل شما یكی نیست دیگران هم زیاد انگیزه ندارند كه شما را به زندگی واقعی خود برگردانند. به نظر شما رویاپردازی كردن راهی برای دور شدن از مشكلات جدیدتان است، اما رویا پردازی كردن ابداً این مشكلاتات را حل نمی كند. با كار كردن و در زمان حال زندگی كردن راحت‌تر می‌توانید مشكلات خود را حل كنید.
 
دی: امروز حتی بهترین برنامه‌ریزی‌ها نیز نمی‌تواند موفقیت شما را تضمین كند، ولی با همه این احوال خودتان را نگران نكنید. به خاطر اینكه به اهدافتان نرسیده‌اید انقدر از خود انتقاد نكنید، بلكه سعی كنید بی دقتی‌های خود را برطرف كنید. به جای اینكه به دنبال پیدا كردن مسیری مستقیم باشید حتی می‌توانید از مسیر خود نیز منحرف بشوید. لذت واقعی در رسیدن به هدف خلاصه نمی شود؛ بلكه مربوط به مسیری می‌شود كه شما برای رسیدن به آن هدف می‌پیمایید.
 
بهمن: شما هیچ وقت با یك جواب ساده راضی نمی شوید و همیشه دوست دارید كه بیشتر بدانید. اما اگر به این نتیجه برسید كه دقیقاً فهمیده‌اید به دنبال چه چیزی هستید، شاید نارضایتی‌تان كمتر بشود. فراموش نكنید وقتی كه شما وارد قلمرو احساسی خود می‌شوید، در حالیكه به حوادثی كه پیرامونتان اتفاق می‌افتد توجه می‌كنید، می‌توانید ظاهر اطمینان بخش خود را نیز حفظ كنید.
 
اسفند: امروز سیاره بخت شما، یعنی نپتون به كمك بهرام شجاع  جان تازه ای می‌گیرد، و شما نیز وسوسه می‌شوید كه تفكرات خود را به واقعیت تبدیل كنید. حتی اگر در شروع كار یكی دوتا اشتباه هم داشتید ولی باز هم تسلیم نشوید. برنامه‌ریزی‌های اولیه شما ممكن است خوب عمل نكنند، اما اگر شما هم انعطاف پذیر باشید و هم سرسختی خود را حفظ كنید، می‌توانید موفق شوید.
 
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ
 

X