تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
 

فروردین: اگر دوستانتان نیاز شما به تشریفات و آداب و رسوم را خیلی جدی بگیرند، مرز تعیین كردن بین خودتان و آنها باعث بروز واكنش‌های غیر منتظره خواهد شد. شما به دلیل اینكه اعتقاد دارید قوانین بهتان كمك خواهند كرد، فقط از آنها پیروی می‌كنید، اما فقط مواقعی كه شما خیلی جدی باشید این قوانین به كارتان می‌آیند. عجیب اینكه از كنترل خارج شدن هم می‌تواند باعث فروكش كردن انرژی تان شود.

 

اردیبهشت: شما حس می‌كنید اتفاقی افتاده است كه كاملاً قادر نیستید آن را درك كنید و به خاطر همین مطمئن نیستید كه چه كاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسك كردن غیر ممكن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت كرده و بگذارید دیگران این كار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر كار برگشته و قبل از اینكه كار جدیدی را شروع كرده كارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

 

خرداد: ونوس در ششمین خانه شما یعنی خانه فعالیت‌های معمولی روزانه بهتان توصیه می‌كند فقط به چیزهایی كه خوب می‌شناسید اتكا كنید. شما در محل كار خواستار فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی زیادتری نیستید و دلیلش هم فقط این است كه چیزهایی كه در ظاهر خیلی عالی به نظر می‌رسیدند واقعاً این گونه نبودند. قبل از اینكه هر كار غیر معمول و عجیبی را انجام دهید، از بصیرت و دور اندیشی خود استفاده كنید.

 

تیر: شما امروز سعی می‌كنید كه شكست‌های خود را جبران كنید، اما مشكل واقعی مربوط به اتفاقاتی كه در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند كاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افكار و رویاهای قدیمی ‌را به زمان حال آورده و بهشان فكر كنید. شما كه نمی‌خواهید به خاطر مشكلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ كنید؟!!

 

مرداد: وقتی كه شما امروز از احساسات جدید خود صحبت می‌كنید، قادر نیستید آنها را از رویاهایتان تمیز دهید. با همه این احوال برای برخوردار شدن از یاری دیگران بهشان تكیه نكنید، چرا كه آنها همه حقیقت و وقایع را بهتان نخواهند گفت. اگر شما خیلی دوست دارید بدون هیچ چشم داشتی دیگران را در جریان مراحل پیشرفت معنوی خود قرار دهید، در حالی كه بر روی مشكلات غیر قابل حل كار می‌كنید احساس بهتری نیز نسبت  به خودتان پیدا خواهید كرد.

 

شهریور: وقتی كه امروز ماه وارد نشانه تان شود، خیلی احساس پر انرژی بودن می‌كنید. اما نمی‌توانید به راحتی از عهده مدیریت كردنش بر بیایید و وقتی هم كه می‌خواهید با دوست و یا نامزدتان در موردش صحبت كنید ذهنتان آشفته می‌شود. شاید شما سعی می‌كنید با ثابت كردن كارآیی های و نقاط قوتتان هدف خود را پیش ببرید.  ولی در حال حاضر بهترین كار این كه نقاط ضعف خود را نشان بدهید، در این صورت با افراد دیگر در جایگاه برابر قرار خواهید گرفت.

 

مهر: شما امروز به راحتی غرق در افكار و رویاهای خود می‌شوید، اما فقط یكی از آنها به دردتان می‌خورد! الان وقت این نیست كه برنامه‌های سری خود را كش بدهید، اما شاید هم دلتان می‌خواهد همه بفهمند شما انسان خاصی هستید! گاهی اوقات لازم است كه برنامه‌های خود را فاش كنید. ولی در وقت‌های دیگر این كار كافی نیست و شما باید دنبال راهی باشید كه استراتژی خود را اجرا كنید.

 

آبان: شما خیلی فعال و پر انرژی هستید، اما نمی‌خواهید با پرداختن به كارهای اجتماعی پیش پا افتاده آن را هدر بدهید. حتی اگر به یك مهمانی خوب و پر نشاط دعوت بشوید برای شما بیشتر شبیه كاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود. اما با این حال بهتر است كه به این مهمانی بروید، چراكه ممكن است با یك نفر برخورد كرده و رابطه خوبی با او برقرار كنید.  شما هیچ وقت نمی‌توانید بگویید كه دوستی‌های جدید در چه مكان‌هایی اتفاق می‌افتند.

 

آذر: شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید كه در مراحل بعدی چه كاری باید انجام دهید، چراكه وقتی می‌خواهید در یك مسیر قرار بگیرید به سمت دیگری كشیده می‌شوید. البته منظور ما از مسیر هیچ ارتباطی به محدوده جغرافیایی ندارد، بلكه معنای مجازی آن در نظر است. تصور كنید اگر روش خود را تغییر داده و از برنامه ریزی‌ها و اهداف قبلی خود صرف نظر كنید زندگی تان چه شكلی می‌شود؟!!

دی: نگرش‌های مثبت شما نسبت به زندگی به خصوص اگر از اهداف اصلی خود دور نشوید، امروز به ثمر می‌نشیند. اگر قرار است تصمیم مهمی‌ بگیرید خیلی زود و در اوایل روز این كار را بكنید، برای اینكه اگر معطل كنید نزدیك بعد از ظهر ممكن است دیدی منفی پیدا كنید. در حالیكه نگرش‌های منفی را به مثبت اندیشی تبدیل می‌كنید، سعی كنید واقع بین باشید.

 

بهمن: امروز ممكن است برنامه‌های خوب و عالی شما بدون هیچ دلیل خاصی به هم بخورد. در این هنگام شما احساس خواهید كرد كه هیچ دیدگاه واضح و روشنی نسبت به اتفاقاتی كه پیش آمده ندارید. اما مادامی‌ كه بتوانید با پافشاری و مداومت اما نه با مخالفت كردن با این اتفاقات فكر خود را روی كارتان متمركز كنید، می‌توانید دیدگاه روشنی پیدا كنید. هرقدر كه بیشتر با این جریانات مخالفت كنید، قدرت بیشتری به آنها می‌بخشید. پس در عوض مثل درخت بیدی كه در برابر باد خم می‌شود، قوی باشید.

 

اسفند: اگر امروز كسی زیاد ازتان انتقاد كرد، سعی كنید زیاد ناراحت نشوید. شاید شما خیلی حساس شده‌اید و یا شاید دیگران در قضاوت‌هایشان خیلی تند و تیز رفتار می‌كنند. اگر بخواهید برای خوشحال كردن كسی كه هیچ یك از كارهایتان او را راضی نمی‌كند تلاش كنید، فقط خودتان را خسته كرده‌اید. بنابراین سعی كنید به استانداردهایی كه برای خود تعیین كرده بودید برسید، در این صورت احساس بهتری نسبت به كار آیی و راندمان كاری خود پیدا خواهید كرد.


تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ
 

 
X