تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز چهارشنبه 16 خرداد  - 6 ژوئن برای امروز شما
 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز صبح ممکن است کمی احساس کسالت کنید، همین باعث می شود که کارها عقب بیفتند. اگر کارها بر وفق مرادتان پیش نروند ممکن است دیگر اشتیاق به ادامه ی مسیر نداشته باشید، اما به شما توصیه می شود که مدتی از کار فاصله بگیرید تا ببینید آیا به راستی آماده ی ادامه ی مسیر هستید یا خیر. سعی کنید آینده ی مطلوب تان را تجسم کنید تا از این نا امیدی رها شوید. مثبت فکر کنید تا بتوانید امروز را با موفقیت به پایان برسانید. زود نا امید نشوید، در عوض برای تحقق رویاهای تان تا جایی که در می توانید تلاش کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز احساس رضایت و خشنودی خواهید کرد، البته در صورتی که به دنبال چیزهای واقعی و دست یافتنی باشید. شاید مجبور شوید برنامه ریزی های تان را تغییر دهید، به ویژه اگر احساس کنید که مهلت تان در حال تمام شدن است. اما منتظر یک اتفاق عجیب و غریب نباشید، سعی کنید بدون این که حواس تان پرت شود به مسیرتان ادامه دهید. اکنون دقیقاً می دانید که برای رسیدن به موفقیت چه اقداماتی لازم است، پس وقت را تلف نکنید و از همین حالا دست به کار شوید. رمز پیروزی شما در تمرکز و تصمیم گیری درست است.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز تصمیم گرفته اید اهدافی را که در سر دارید برای دیگران آشکار نکنید، زیرا از این می ترسید که اگر بفهمند چه قصد و نیتی دارید حمایت تان نکنند. اما هیچ دلیل قانع کننده ای برای پنهان کاری وجود ندارد، زیرا همه چیز به خودی خود آشکار خواهد شد. اگر از اطرافیان تان تقاضای کمک کنید راحت تر می توانید به اهداف تان برسید. به آن ها اجازه دهید که همه چیز را درباره ی شما بدانند تا به خاطر خودتان هم که شده کمک تان کنند.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

شاید امروز به همه ی آن چیزهایی که دل تان می خواهد دست پیدا نکنید، اما بدانید که اکنون سرنوشت در دستان شماست. آن چه بعد از این اتفاق می افتد بستگی به رویکردی دارد که در برابر دل شکستگی ها در پیش می گیرید. از این وضعیت گله مند نباشید، شکایت کردن فقط باعث می شود که باز هم از احساس خشنودی دورتر شوید. سعی کنید دیگران را قضاوت نکنید، بعد خواهید دید که چه پیشرفت بزرگی حاصل خواهد شد. اگر قبلاً دچار شکست شده اید همه ی آن تجربه های تلخ را کنار بگذارید، در عوض به آینده با دید مثبت نگاه کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

شاید فکر کنید که امروز می توانید دیگران را شکست دهید، اما واقعیت این است که حقایق کافی در اختیار ندارید و نمی شود به درستی قضاوت کرد. فقط به این فکر کنید که اکنون چه کاری از دست تان برمی آید و به چیزهایی که می توانستید انجام دهید اما ندادید دیگر فکر نکنید. اکنون زمان آن فرارسیده که آرزوهای کهنه را دور بریزید و به دنبال آرزوهای جدیدی باشید که دست یافتنی ترند. اگر آن چه را که فکر می کنید درست است انجام دهید و به تمایل قلبی تان گوش کنید مورد تحسین و ستایش دیگران قرار خواهید گرفت.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

همیشه وقتی پای موضوعی در میان است که احتمال دارد مورد نقد قرار بگیرید، به شما توصیه می شود که صداقت کلام یادتان نرود. زمانی اهداف تان دست یافتنی تر خواهند شد که توجه تان بیشتر به رفتار خودتان معطوف باشد. از همین حالا دست به کار شوید و سعی کنید کارها را یکی یکی به انجام برسانید. برای این که موانع را کنار بزنید باید همه ی تمرکزتان به کاری باشد که انجام می دهید، پس فقط حرف نزنید و عمل کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

این که تصمیم گرفته اید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید بسیار تحسین برانگیز است، اما بدانید که برای تحقق آرزوهای تان باید خیلی بیشتر از آن چه فکرش را می کنید زحمت بکشید. به دست آوردن احساس لذت بسیار وسوسه کننده به نظر می رسد، اما یادتان نرود که همه چیز به رویکردی بستگی دارد که در پیش می گیرید. آن چه بعد از این اتفاق خواهد افتاد به شما بستگی دارد، پس مثبت فکر کنید تا بتوانید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. حرف آخر این که اکنون سرنوشت در دستان شماست!

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

از این که توانسته اید با واقع نگری به مسایل خانوادگی رسیدگی کنید احساس غروز به شما دست داده است. اکنون دیگران هر کاری کنند نمی توانند نظر شما را تغییر دهند. اگرچه قرار نیست رویکردتان را تغییر دهید، اما می توانید به دیگران بگویید که آن ایده آلی که در سر دارید چه تفاوت هایی با چیزی دارد که اکنون پیش روی شماست. خودتان می دانید که چگونه بین واقعیت و تخیل تعادل برقرار کنید، پس از این دو دنیای متفاوت به نفع خود سود ببرید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

احساسات تان با شتاب قابل توجهی پیش می روند و شما تصمیم دارید که آن ها را متوقف کنید، اما بدانید که این توقف ناگهانی کار درستی نیست. شاید چند هفته ی دیگر هم طول بکشد تا بتوانید به اهداف تان دست پیدا کنید، پس بهتر است فراز و نشیب هایی را که اکنون در مسیرتان قرار گرفته اند طی کنید تا به موفقیت و مقصد دلخواه تان برسید. حتی اگر از هیجانات اضافی خسته شده اید، فقط کافی است مدام به خودتان یادآوری کنید که این وضعیت موقتی است. مداومت و پشتکار به خرج دهید تا موفق شوید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

انسان بسیار با نظم و ترتیبی هستید که هیچ گاه جانب ادب را فراموش نمی کند. چیزی که اکنون به آن احتیاج دارید عشق است. اگر مداومت نشان داهید تا آرزوهای تان را به واقعیت تبدیل کنید، آن هایی که اکنون با شما مخالفت می کنند به جبهه ی شما خواهند پیوست. پس اولویت های تان را مشخص کنید و خودتان را وفق کارتان کنید تا نهایت توانایی های تان را به نمایش بگذارید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

به نظر می رسد که مهلت تان رو به پایان است، به همین خاطر احساس می کنید که باید با شتاب بیشتری حرکت کنید. اگر به کسی وعده ای داده بودید که اکنون موفق به انجام آن نشده اید، ممکن است طرف از شما دلگیر شود. اما هنوز هم فرصت دارید که اوضاع را به نفع خودتان تغییر دهید. به جای این که به دنبال پیدا کردن اشتباهات دیگران باشید، فقط به فکر سهم خودتان از کاری که انجام می دهید باشد. پس سعی نکنید که روابط تان را خدشه دار کنید، در عوض راهی پیدا کنید تا روابط تان بر پایه ی صداقت ادامه پیدا کنند. پس حتی اگر لازم شد عذرخواهی کنید، زیرا همین رفتار به ظاهر ساده می تواند تأثیر چشم گیری داشته باشد.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

تصوراتی که داشته اید با واقعیت جور در نیامده اند و حالا که با واقعیت روبرو شده اید نمی دانید چه کار کنید. به نظر می رسد که خوش بینی و مثبت نگری کورکورانه را کنار گذاشته اید، اما به شما توصیه می شود نسبت به مسیری که در آن قرار گرفته اید بدگمان نباشید. سعی کنید اهداف زندگی تان را با میانه روی پیش ببرید. به جای این که خودتان را در افکار پریشان و نگرانی برای آینده غرق کنید، بهتر است به چیزهای مثبت فکر کنید. راهکاری پیدا کنید تا قدم بعدی شما را تضمین کند، اکنون این سریع ترین راه برای رسیدن به موفقیت است.


تهیه و ترجمه:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ


 
X