تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز دوشنبه 12 شهریور - 3 سپتامبر برای امروز شما
 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر چه از همان ابتدای صبح تصمیم دارید که کار درست را انجام دهید و وظایف تان را در محل کار به پایان برسانید، اما همین که کمی از روز بگذرد این احساس تعهد در شما شدت خواهد گرفت. دقیقاً می دانید که باید چه کار کنید، از این رو فشار بیشتری به شما وارد می شود، زیرا هیچ انتخاب دیگری به جزء این ندارید که به کارتان اهمیت دهید. به شما توصیه نمی شود که با عجله کار کنید، زیرا آن وقت ممکن است اشتباهی انجام دهید که برای تان گران تمام شود. هوشمندانه ترین راهکار این است که از همان ابتدای روز سرعت تان را تنظیم کنید. یادتان باشد که قرار نیست قهرمان باشید و همه ی کارها را یک جا و با سرعت انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

لزومی ندارد که امروز روی یک قضیه ی احساسی بیش از حد انرژی بگذارید، همین که منطقی وارد بحث شوید برای هر دو طرف بهتر و مؤثرتر است و کمتر ماجرا درست خواهد شد. ماجراهایی که در روابط تان پیش می آید معمولاً باعث عصبانیت تان می شود، اما امروز می توانید به راحتی این شرایط را پشت سر بگذارید، زیرا فکر می کنید که اجازه دارید هر چیزی را که در ذهن تان می گذرد بگویید. آن قدر احساس امنیت می کنید که حتی به نظرتان رسیده کسی اصلاً به حرف های تان گوش نمی کند. اما دیگران حواس شان بیشتر از این ها جمع است، پس قبل از این که چیزی بگویید حتماً آن را مزه مزه کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز اعتماد به نفس تان بالا رفته است و احساس می کنید که می توانید افکارتان را به طرز صحیحی به مخاطب تان انتقال دهید. شاید آن قدر انرژی و انگیزه داشته باشید که بخواهید بدون نقشه و برنامه وارد عمل شوید، اما چنین طرز رویه ای با آن بخش از وجود شما که می خواهد با تأمل بیشتری حرکت کند در تضاد است. شاید همین رفتارهای ناگهانی کمک تان کند که خلاقیت تان را نشان دهید، اما نباید اطلاعاتی را که از قبل جمع آوری کرده بودید دور بریزید، زیرا همین اطلاعات کمک تان می کند تا با دقت بیشتری به هدف تان نزدیک شوید. هر چه بیشتر اندوخته داشته باشید نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

به نظر می رسد که بین عقل و احساس گیر افتاده اید، اما در نهایت احساس تان پیروز خواهد شد. به شما توصیه می شود قبل از این که نسبت به یک قضیه واکنش نشان دهید کمی صبر کنید. به خودتان زمان بدهید تا احساسات تان پردازش شود. یادتان باشد که می توانید چشم تان را بر بعضی چیزهای فریبنده ببندید، اما نه این که چنین فرصت هایی را بدون بررسی و فقط از روی ترس کنار بگذارید. اگر قبل از شروع بازی بدانید که می خواهید چه کار کنید شانس موفقیت تان بیشتر خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اکنون می توانید با پیش بینی ناشناخته ها هیجان زندگی تان را بیشتر کنید. خیلی مهم است که بدانید که چه کارهایی ارزش دنبال کردن را دارند، در غیر این صورت ممکن است به کارهایی روی بیاورید که دلیلی برای انجام شان وجود ندارد و یا حتی بیشتر از حد توان تان درگیر شوید. فکرتان را به کار بیندازید تا گره از مشکلات باز کنید و تکه ی پنهان معما را بیابید. اگر مسیرتان را درست انتخاب کنید در نهایت احساس رضایتمندی از آن شما خواهد بود.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است خودتان را درگیر بحث هایی بیابید که به نظر می رسد هیچ نتیجه ای نخواهند داشت، اما انگار این ماجرا قرار است در نهایت به نفع شما تمام شود. کلماتی که می گویید ممکن است خیلی احساسی به نظر برسند، اما شاید خودتان چنین قصدی نداشته باشید. اگر چه دل تان می خواهد حقیقت را فعلاً پنهان کنید، اما به هر حال تا چند روز آینده همه چیز آشکار خواهد شد. عقب نشینی نکنید، بر امواج احساسات تان سوار شوید و بدانید که این امواج به تحکیم روابط تان کمک خواهند کرد، حتی اگر در طول مسیر احساس خوشایندی نداشته باشید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز دل تان می خواهد که به دیگران تکیه کنید، اما به نظر می رسد دیگران همه در حال تغییر و تحول اند و نمی شود به آن ها تکیه کرد. پس باید در این مدت خودتان بدون کمک دیگران به زندگی تان تعادل ببخشید. متأسفانه ممکن است عملکرد شما تحت تأثیر یک تصور غلط شکل گرفته باشد و آن هم به خاطر این است که نمی خواهید بعضی چیزها را بدانید. یادتان باشد که اگر با مشکلات مواجه شوید در طولانی مدت فشار کمتری به شما وارد خواهد شد. پس این طور نباشد که مدام صبر کنید و ببینید که اگر کارها را به حال خود رها کنید چه اتفاقی می افتد. پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر چه مشغله ی تان زیاد شده و احساس آشفتگی می کنید، اما اصلاً تصمیم درستی نیست که میانه ی راه دست از کار بکشید. اگر روی کاری که انجام می دهید تمرکز کنید می توانید وظایف تان را به انجام برسانید. شاید خیلی چیزها سر راه تان قرار بگیرد و حواس تان را پرت کند، مثل بعضی تفریحات و سرگرمی ها، اما اول از همه باید به تعهدات تان رسیدگی کنید و موضوعات جانبی را به زمان دیگری بیندازید. اکنون این قابلیت را دارید که به خوبی روی کارتان متمرکز شوید و به مقصد نهایی برسید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز سرشار از انگیزه هستید و می خواهید وظایف تان را با این جمله به انجام برسانید که 'من می توانم.' اما یادتان باشد که مثبت اندیشی به تنهایی کافی نیست. اکنون باید به دیگران نشان دهید از نظر حرفه ای و کاری برتری دارید و بعد از آن ها بخواهید که شما را به عنوان راهنما و سرپرست گروه بپذیرند. به شما توصیه می شود که زیاد حرف نزنید، در عوض با جان و دل روی کارتان تمرکز کنید. برای این که در کوتاه ترین زمان ممکن اعتماد دیگران را جلب کنید باید صداقت تان را به آن ها نشان دهید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز ممکن است کمی احساس نگرانی کنید، البته ریشه ی این نگرانی از جانب انرژی های غیر قابل کنترلی می آید که در کهکشان پراکنده اند. اما بدانید که این وضعیت ناپایدار آن قدرها هم که فکر می کنید چیز بدی نیست، فقط این است که وقتی می بینید چیزی از کنترل شما خارج شده احساس خوشایندی ندارید. از این ناراحت هستید که اطراف تان بیش از حد شلوغ است و نمی توانید به آرامش ذهنی دلخواه تان برسید. به جای این که در مقابل طوفان های اجتناب ناپذیر احساسی قد راست کنید به شما توصیه می شود که بگذارید این جریانات به راه خودشان بروند و شما هم فقط از مسیر لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز تصمیم دارید که به هر پرسشی که اطرافیان تان از شما می کنند خیلی سریع پاسخ دهید، زیرا فکر می کنید که درهای فرصت سریع تر از همیشه به روی تان بسته خواهند شد. ملاقات سالانه ی ونوس عاشق از هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی دیگران کم کم به پایان خود نزدیک می شود، از این رو تمایل دارید هر دغدغه ای را که در روابط تان هست حالا که هنوز فرصت دارید آشکارا بیان کنید. برای این که به نتیجه ی پایدار و صمیمیت عمیق تر برسید باید با نهایت صداقت گفتگو را شروع کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

هر چه را در ذهن تان می گذرد بیان کنید، زیرا اکنون کلمات تان به طرزی تأکیدی از عقاید شما سخن می گویند. اکنون فعل و انفعالات کهکشانی شرایطی را رقم زده که می توانید از نظر اجتماعی بسیار فعال باشید. وقتی راجع به یک ماجرای احساسی صحبت می کنید حرف های تان منطقی به نظر می رسد. حواس تان به افکارتان باشد و فقط حقیقت را بگویید و اصلاً برای تان مهم نباشد که دیگران چه فکری خواهند کرد.


تهیه و ترجمه:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ


X