تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز جمعه 19 اردیبهشت  - 8 می برای امروز شما
 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

دوست ندارید نقطه ضعف های تان را برملا کنید، برای این که کسی به نقطه ضعف های تان پی نبرد سعی می کنید فوراً وارد عمل شوید و این پا و آن پا نکنید. اما امروز ممکن است نتوانید به این ترتیب عمل کنید، زیرا بیشتر تمایل دارید به کارهایی که می توانید انجام دهید فقط فکر کنید و به مرحله ی عملی کردن افکارتان نزدیک نمی شوید. چیزی که اکنون مانع راه تان شده است شک و تردید نیست، بلکه تصمیم دارید بهترین و کارآمدترین گزینه را برای قدم بعدی انتخاب کنید. در نهایت به شما توصیه می شود که فعلاً رویاهای تان را جدی بگیرید و به دنبال واقع گرایی نباشید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز هم مثل روزهای دیگر باید با مشغله های زیادی دست و پنجه نرم کنید، با این تفاوت که امروز می توانید طوری رفتار کنید که مشغله های زیاد اذیت تان نکند. انتخاب با شماست؛ به جای این که خودتان را در همه ی مسایل درگیر کنید، بهتر است فقط با یک لبخند آن ها را پشت سر بگذارید. از این فرصت استفاده کنید تا کمی به استراحت بپردازید. مراقبه انجام دهید یا کمی خیالبافی کنید تا دوباره انرژی از دست رفته ی تان را بازیابید. درست زمان بندی کنید تا وقتی از این استراحت کوتاه برگشتید با مشکل مواجه نشوید. خوشبختانه، وقتی دیگران ببینند که سرشار از انرژی به کارتان ادامه می دهید تحسین تان خواهند کرد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

اگر تصمیم دارید که فعالیت های بیشتری را به برنامه ی روزانه ی تان اضافه کنید، شاید مجبور شوید که مجدداً برنامه ای را که قبلاً تنظیم کرده بودید بررسی کنید. امروز ممکن است به مثبت نگری افراطی دچار شوید. این خوش بینی کورکورانه می تواند در نهایت به دلسردی منجر شود. حواس تان را جمع کنید؛ طوری زمان بندی کنید که بعداً مشکلی پیش نیاید. به این ترتیب می توانید حتی از حد انتظارتان هم فراتر بروید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز به نظر می رسد که کمک های زیادی از جانب دیگران دریافت خواهید کرد که از حد انتظارتان فراتر است. متأسفانه، ممکن است در همان قدم اول جلوی این کمک ها را بگیرید و به دیگران بگویید که خودتان به تنهایی از پس کارهای تان برمی آیید. اما بهتر است فعلاً جانب احتیاط را بگیرید؛ اگر سعی نکنید که همه ی کارها را به تنهایی انجام دهید، می توانید اهداف بلند مدت تان را پیوسته به پیش ببرید. در حقیقت، پذیرفتن کمک های دیگران نشانه ی هوشمندی شماست. اجازه ندهید که افکارتان مانع موفقیت تان شوند.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

سعی کنید این روزها از فرصت هایی که پیش می آید استفاده کنید تا از کوچک ترین چیزها هم لذت ببرید. اما می دانید که کارهایی دارید که باید انجام شان دهید و نمی توانید به راحتی تعهدات تان را کنار بگذارید. لزومی ندارد که همه را از احساسات درونی تان باخبر کنید، بهتر است فعلاً احساسات تان را برای خودتان نگه دارید. به جای این که توقف کنید و رفتارتان را برای دیگران توضیح دهید، به شما توصیه می شود که به مسیرتان ادامه دهید و همین طور که پیش می روید از عطر گل ها و صرف یک فنجان قهوه لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز تمایل چندانی ندارید که رهبری گروه را به عهده بگیرید، بلکه دل تان می خواهد شما هم عضوی از جمع باشید. اما واقعیت این است که فعلاً هیچ کسی مثل شما کامل و بی نقص عمل نمی کند. اکنون زمان آن است که کنترل امور را به دست بگیرید و همه چیز را دقیقاً به همان وضعی که باید باشند دربیاورید. البته اگر به رهبری و هدایت گروه علاقه ای ندارید، به شما توصیه می شود که از قابلیت های تان در همکاری با سایر اعضا بهره بگیرید. گاهی تنها چیزی که اهمیت دارد این است که کاری را به سرانجام برسانید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز باید تصمیم مهمی بگیرید، اما دچار شک و تردید شده اید، زیرا تصمیم شما بر همه ی همکاران تان نیز تأثیر خواهد گذاشت و شما دوست ندارید که خودتان به تنهایی نتیجه ی نهایی را مشخص کنید. می توانید خودتان را کنار بکشید و مسئولیت های تان را به کس دیگری واگذار کنید. اما شاید چنین راهکاری عملی نباشد، زیرا همه به شما تکیه کرده اند. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست، فقط این که پیش از هر تصمیمی بهتر است به حس ششم تان رجوع کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

برای این که همه ی امور را تجزیه و تحلیل کنید وقت تان را بیهوده تلف نکنید، زیرا امروز از جانب عقل و منطق چیزی عایدتان نخواهد شد. چنین طرز فکری فقط شما را به دور دست ها خواهد برد. در عوض به شما توصیه می شود که به احساسات تان رجوع کنید، زیرا اکنون حس ششم تان خیلی خوب کار می کند. سعی نکنید که تصمیمات تان را  برای دیگران توضیح دهید، فقط به ندای درونی تان گوش دهید. عجیب است، اما باور کنید که فعلاً پاسخ همه ی مشکلات در تصورات شماست، یعنی عالم خیال کارآمدتر از روش های عقلانی کمک تان خواهد کرد. پس بهتر است که مسیر موفقیت تان را در رویاهای تان مجسم کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز ممکن است نگرانی و اضطراب به سراغ تان بیاید، زیرا فکر می کنید که چیز مهمی را فراموش کرده اید. به کارهای روزانه ی تان ادامه دهید. اما حواس تان باشد که از احساساتی که باید مجال بروز پیدا کنند عبور نکنید و به آن ها توجه نشان دهید. فیلسوف بازی درنیاورید و عمیقاً به احساسات تان رجوع کنید. این سفر احساسی به درون چیزهایی را نصیب تان خواهد کرد که حتی فکرش را هم نمی کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز ممکن است کسی با افکار شما همگام شود، اما این قدر درگیر رسیدن به اهداف تان هستید که اصلا متوجه نخواهید شد. اما اگر در مسیری که پیش گرفته اید از همراهی دیگران استفاده کنید بیشتر پیشرفت خواهید کرد، پس این فرصت را از دست ندهید و به این فکر نکنید که ممکن است وابسته به دیگران به نظر برسید. دل و جرأت به خرج دهید، نگرانی های تان را با دوستی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. وقتی احساسات تان را گفتید، حتماً از واکنش مثبتی که دریافت می کنید شگفت زده خواهید شد. فقط باید سعی کنید از صمیم قلب حرف بزنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز درگیر وقایعی هستید که در اطراف تان اتفاق می افتند و تا زمانی که از حرکت بازنایستید همه چیز عالی به نظر خواهد رسید. ممکن است فکر کنید که احساسات تان مانع راه تان هستند. شاید بهتر باشد از سرعت تان کم کنید تا بتوانید شرایط موجود را بهتر زیر نظر بگیرید. سعی کنید به قلب تان رجوع کنید تا همه چیز بهتر بر شما آشکار شود، به این ترتیب می توانید تفاوت را حس کنید. پس احساسات تان نیستند که مانع راه تان شده اند، بلکه نادیده گرفتن آن هاست که مشکل آفرین می شود.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز با وجود این که سرتان از همیشه شلوغ تر است احساس رضایت می کنید. تا زمانی که با پشتکار پیش می روید، می توانید از عملکرد کاری تان خشنود باشید. اگر هم کسی سعی کرد که مانع راه تان شود به او اهمیت ندهید. خشنودی شما تحت تأثیر عوامل خارجی و نظرات دیگران قرار ندارد. در هر کاری که انجام می دهید به ارزش هایی که برای تان مهم اند توجه کنید و به دنبال جلب رضایت دیگران نباشید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ



 
X