تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز دوشنبه 20 اردیبهشت  - 10 می برای امروز شما
 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز نباید خطا کنید و تعهدات تان را نادیده بگیرید، بلکه باید تا می توانید مسئولیت پذیر عمل کنید. متأسفانه، آن قدر وقت ندارید که به همه ی امور دلخواه تان بپردازید و در عین حال به تعهدات تان نیز وفادار بمانید. اگرچه دل تان می خواهد روزتان را به تفریح و شادی بگذرانید، اما به نفع تان است که هرچه زودتر به محدودیت های خود اعتراف کنید. اگر اکنون کارتان را جدی بگیرید، بعداً با مشکل مواجه نخواهید شد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است تصمیم بگیرید که همه ی اطلاعات تان را رو نکنید، البته کسی متوجه این کار شما نخواهد شد. اما به شما توصیه می شود که ترس را کنار بگذارید و همه چیز را فاش کنید، در غیر این صورت باید بهای سنگینی بپردازید. اکنون باید یاد بگیرید که انعطاف پذیری نشان دهید. به جای این که بر موضع تان پافشاری کنید تا حرف خودتان را به کرسی بنشانید، بهتر است وارد مذاکره شوید و به توافق برسید. وقتی شانس در خانه ی تان را می زند، تردید نکنید و زود در را به روی اش باز کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز به نظر می رسد که دایره وار به دور خودتان می چرخید و هیچ کاری هم انجام نمی دهید، اما کاملاً آماده اید که از این روش ناکارآمد دست بکشید و رویه ی جدیدی را در پیش بگیرید. رویکرد جدیدی که در پیش خواهید گرفت به این معنی نیست که باید برای همیشه مسیرتان را عوض کنید، فقط به شما یاد می دهد که شیطنت را کنار بگذارید تا کارهای نیمه تمامی که دارید به پایان برسند. اگر اکنون تعهدات تان را با نظم به انجام برسانید، بعداً با خیال راحت می توانید از سایر امور لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز یک مشکل خانوادگی بروز می کند که نیازمند توجه شماست، اما دل تان می خواهد که ای کاش به کار دیگری مشغول می شدید. سعی نکنید که از مواجه با مشکلات و مسایل جدی فرار کنید، با این کار فقط به مشکلات دامن خواهید زد. از این که دیگران موضع شما را در ارتباط با یک موضوع مهم بفهمند واهمه نداشته باشید. اکنون وظیفه ی سنگینی به عهده دارید و باید سر حرفی که به عقیده ی شما درست است بایستید. البته می توانید وارد مذاکره شوید، اما اول از همه باید شرایط را به خوبی توضیح دهید. تا مطمئن نشدید که همه حرف های تان را شنیده اند کنار نکشید. دیگران همیشه به حمایت های شما دل خوش می کنند، اما اکنون چیزی که به آن نیاز دارند استدلال های منطقی شماست.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز فکرهایی در سر دارید که می خواهید انجام شان دهید، اما اول از همه باید با یک موضوع جدی دست و پنجه برم کنید. به خاطر محدودیت هایی که دارید کج خلقی نکنید و انرژی خود را هدر ندهید. به جای این سعی کنید اوقات خوشی را برای خود فراهم کنید، به نفع تان است که اول به وعده هایی که داده اید عمل کنید. مطمئن باشید که در آینده فرصت های زیادی پیش روی تان قرار خواهند گرفت، البته اگر اکنون به وظایف تان عمل کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است زمان زیادی را از دست داده باشید و حالا که دیگر خیلی دیر شده به این نتیجه رسیده اید که باید اهداف تان را دنبال کنید. خوشبختانه، می توانید کارهای بزرگی انجام دهید و به این ترتیب زمان از دست رفته را جبران کنید. همه ی پشتکاری که در این مسیر نشان می دهید به ثمر خواهد نشست. اما قبل از این که مسیر اهداف تان را دنبال کنید باید کارهای نیمه تمامی را که دارید به انجام برسانید. از همین امروز شروع کنید، سرآخر از این که روی حرف تان ایستادید احساس خشنودی خواهید کرد.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

تعجب می کنید از این که چرا دیگران می توانند امروز را به خوشی و تفریح بگذرانند و شما کوهی انباشته از مسئولیت های متعدد دارید که باید به انجام برسانید. اما حواس تان باشد که اگر مدام خودتان و سختی های تان را با دیگران مقایسه کنید، چیزی به دست نخواهید آورد. نظم و تعهد شما قبلاً سنجیده شده است و اکنون زمان آن است که قابلیت های خود را زیر فشار کار نشان دهید. از این فرصت استفاده کنید تا همه ی تردیدهایی را که درباره ی توانایی های خود دارید برای همیشه از بین ببرید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز دقیقاً می دانید که به کجا می خواهید بروید، اما مسیر مشخصی را پیدا نمی کنید. موانعی جلوی راه تان را گرفته اند، اما خوشبختانه موقتی هستند. این موانع به این دلیل طراحی شده اند که شما را به چالش بکشانند. تصویری را که از آینده دارید برای مدتی فراموش کنید، در عوض به تک تک قدم هایی که برمی دارید توجه کنید تا این که پیشرفت تان مشخص تر شود. به جزییات اهمیت دهید تا بتوانید قدرت کافی برای رسیدن به هدف تان را کسب کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز به نظر می رسد که دوستان تان بیش از حد شما را قضاوت می کنند و شما هم فکر می کنید که قضاوت آن ها ناعادلانه است. فکر می کنید که انتظارات زیادی از شما دارند و مانع مسیری می شوند که در پیش گرفته اید. اما دیگران فقط به دنبال این هستند که خودشان را از ماجراجویی های شما حفظ کنند. اما لزومی ندارد که ناراحتی کنید؛ به مسیرتان ادامه دهید و اصلاً برای تان مهم نباشد که چه کسی به شما می پیوندد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز استقامت و پایداری شما مورد تحسین قرار می گیرد. پشتکار و مداومتی که نشان می دهید باعث می شود تا در مدت زمان تعیین شده به اهداف تان دست پیدا کنید. صبوری شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و لازم است که مشکلات زندگی را مهار کنید. ترجیح می دهید که مسیر پیشرفت تان را به دقت طی کنید و به خاطر دیگران بازنایستید. اما به شما توصیه می شود که هرچه زودتر از برنامه ها و زمان بندی های قبلی دست بکشید تا راحت تر بتوانید همه چیز را سر و سامان دهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شاید دوستان تان متوجه نشوند که اکنون مشغول دست و پنجه نرم کردن با تعهداتی هستید که به دوش دارید. شاید فشار کار آن قدر زیاد شود که تصمیم بگیرید همه چیز را رها کنید، اما عقب نشینی کردن مشکلی را حل نمی کند. به جای این که بخواهید همه ی کارها را به انجام برسانید یا این که همه را یک باره رها کنید، به شما توصیه می شود که اولویت های تان را مجدداً بررسی کنید. دیگران را از تغییراتی که در برنامه ایجاد کرده اید باخبر کنید تا خودشان را با زمان بندی جدید سازگار کنند و بدانند که چه وقت وعده های تان را عملی خواهید کرد. ممکن است در این مسیر از جانب کسی مورد حمایت قرار بگیرید که صداقت شما را تحسین می کند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شاید امروز موجی از دلسردی به سراغ تان بیاید، به همین دلیل ممکن است که انگیزه های تان تحت تأثیر قرار بگیرند. وقتی انرژی شما صرف انجام امور عادی می شود و منابع تان محدود می گردند، تقریباً غیرممکن است که بتوانید به کار خلاقانه ای دست بزنید. اما بهتر است که خودتان را به این جریانات منفی نسپارید. ابرهای نا امیدی که اکنون بر شما سایه افکنده اند به زودی کنار خواهند رفت، فقط این که امیدتان را از دست ندهید و بهترین ها را برای خود مجسم کنید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ




 
X