متولدین هر ماه با چه کاری در رابطه عاشقانه تحت تاثیر قرار می گیرند؟
هریک از متولیدن ماه های مختلف به شکل خاصی عشق خود را بیان می کنند

زبان عشق متولدین ماه‌های مختلف

هر فردی، با توجه به خصوصیات اخلاقی اش، زبان عشق خاصی را دنبال می‌کند. به عنوان مثال آنچه در رابطه عاطفی برای یک مهر ماهی اهمیت دارد، با آنچه که یک دی ماهی می‌پسندد، زمین تا آسمان تفاوت دارد. اگر می‌خواهید زبان عشق متولدین ماه‌های مختلف را بدانید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروردین: توجه کردن

فروردینی‌ها شخصیتی آتشین دارند. آن‌ها افرادی مستقل، جذاب، مسئولیت پذیر و مهمتر از همه عاشق پیشه هستند. عشق برای آن‌ها کار، هنر، زندگی و مهمتر از همه شریک زندگی شان است، پس در انتخاب عشق زندگی شان وسواس زیادی به خرج می‌دهند.

اگر شما انتخاب یک فروردینی بوده اید، بدانید که کارتان ساده است، زیرا او چنان صداقتی در عشق اش دارد که خود رگ خوابش را نزد شما فاش می‌کند. مثلا به شما می‌گوید که چه زمانی دست‌های او را بگیرید یا چه زمانی حرف‌های عاشقانه بزنید. همین که به خواسته‌های او توجه کنید، برایشان کافی است.

اردیبهشت: خلوتی دو نفره

هیچ چیز مانند در آغوش گرفتن، به یک اردیبهشت ماهی آرامش نمی‌دهد. اگر همسر شما متولد ماه اردیبهشت است، زبان عشق او تماس فیزیکی است. شاید فکر کنید که با زبان یا حتی خرید یک دسته گلی بزرگ می‌توانید دل او را به دست آورید، اما اشتباه کرده اید.

اگر چه متولدین اردیبهشت منطقی، لجباز و مغرورند، اما در مقابل تماس فیزیکی همسرشان، هیچ مقاومتی از خود نشان نمی‌دهند؛ بنابراین او از این که شما ساعات استراحت تان را دو نفره و در خانه بگذرانید، بیشتر لذت می‌برد تا این که دست او را بگیرید و به رستورانی مجلل ببرید.

خرداد: کشف شخصیت

خردادی‌ها افرادی اجتماعی هستند که دوست دارند بیشتر وقتشان را با دیگران و به کشف جهان اطرافشان بگذرانند. اگر همسرتان در این ماه متولد شده، شما نیز باید پابه پای او بروید. اگرچه آن‌ها شخصیت حساسی دارند، اما خیلی خوب می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند.

چیزی که برای متولدین این ماه اهمیت دارد، کیفیت ارتباط است، نه کمیت آن. همسر خردادی تان دوست دارد با شما حرف بزند، حرف‌های شما را بشنود و هر روز بیشتر از دیروز کشف تان کند. یک خردادی این رفتار را نه تنها در اوایل رابطه، بلکه تا آخرین لحظه از زندگی مشترکتان خواهد داشت. از این رو، شما نیز باید فردی کنجکاو باشید و برای شناخت بیشتر او هر لحظه تلاش کنید.

تیر: تایید کردن

تیری‌ها دو شخصیت متفاوت دارند. گاهی دوست دارند که در خانه بمانند و گاهی برای ساعت‌ها بیرون ماندن از خانه و گشت و گذار لحظه شماری می‌کنند. این رفتار در مورد رابطه عاطفی آن‌ها نیز صادق است. در واقع شما نباید از او انتظار داشته باشید که همیشه یک رفتار ثابتی را از خود نشان دهد.

ممکن است او یک هفته هر روز به شما بگوید «دوستت دارم»، اما بعد از آن مدت، هیچ احساسات عاشقانه‌ای از خود نشان ندهد. اگرچه این رفتار کمی غیرعادی است، اما او از شما انتظار دارد که درکش کنید و در مواقعی که در لاک خود فرو می‌رود، نگران رابطه تان نشوید. در واقع چیزی که او نیاز دارد، تایید شما در هر شرایطی است.

مرداد: هدیه گرفتن

یکی از زبان‌های عاشقانه، هدیه دادن است. اما اگر شما متولد ماه مهر هستید، این زبان در شما بیش از هر زبان دیگری اهمیت دارد. همانطور که همسر مردادی شما در موقعیت‌های مختلف به شما هدیه می‌دهد، از شما نیز انتظار دارد که این کار را برای او انجام دهید.

در حقیقت، شما تنها با هدیه دادن به او می‌توانید عمق عشق و احساسات تان را ثابت کنید. در رابطه با متولدین این ماه، اگر اهل هدیه دادن و سورپرایز کردن نباشید، بدون شک او را از خود رانده اید. پس در مناسبت‌های مختلف یا حتی بی مناسب، اینگونه عشق تان را به او نشان دهید.

شهریور: شنیدن حرف‌های عاشقانه

شهریوری‌ها افرادی هستند که نیاز به شنیدن حرف‌های عاشقانه و رمانتیک دارند. در واقع کلمات می‌توانند روی آن‌ها بیشترین تاثیر را بگذارد. مهم نیست که شما حرف‌های رمانیتک تان را روی کاغذ می‌نویسید یا این که آن‌ها را رودرو با همسرتان به زبان می‌آورید، در هر صورت او را تحت تاثیر قرار می‌دهید.

شهریوری‌ها شنونده‌های خوبی هستند و دوست دارند که مدام مورد تعریف و تمجید‌های دیگران قرار گیرند، از این رو زمانی که چنین اتفاقی نمی‌افتد، ناامید و گوشه گیر می‌شوند؛ بنابراین اگر واقعا همسرتان را دوست دارید، احساسات تان را در مقابل او به زبان آورید.

مهر: برابری در رابطه

متولدین ماه مهر افرادی هستند که به عدالت، حتی در رابطه عاطفی، ایمان دارند. آن‌ها دوست دارند که از هر دستی می‌دهند، از همان دست هم بگیرند. در واقع به دنبال برابری در رابطه هستند؛ بنابراین شریک زندگی آن‌ها نیز باید به این موضوع توجه زیادی نشان دهد.

مثلا اگر همسر مهر ماهی شما برایتان هر شب غذا می‌پزد، انتظار دارد که شما نیز از او تشکر کنید یا حتی برای قدردانی از زحماتی که او در طول روز کشیده، ظرف‌ها را بشویید. با این اوصاف، اگر همسری مهر ماهی دارید، باید محبت‌های او را جبران کنید، در غیر این صورت انگیزه لازم را برای یک رابطه ایده آل از او گرفته اید.

آبان: تماس فیزیکی

آبانی‌ها افرادی شجاع و جسور هستند که رگ خواب آن‌ها تماس فیزیکی است. یعنی اگر می‌خواهید که دل همسر آبان ماهی تان را به دست آورید، به جای حرف زدن، با او تماس فیزیکی داشته باشید. مثلا ابراز احساساتتان را با در آغوش گرفتن یا حتی نوازش دست‌های او نشان دهید. اگر گران‌ترین هدیه را برای او بخرید یا این که ساعت‌ها حرف‌های عاشقانه بزنید، باز هم به پای تاثیری که از تماس فیزیکی روی او خواهید گذاشت، نمی‌رسد.

آذر: آزادی عمل

آذری‌ها عاشق سفر و گشت و گذار هستند. آن‌ها به جزییات اهمیت نمی‌دهند و دوست ندارند که طرف مقابلشان را تحت کنترل داشته باشند. به بیان دیگر، آن‌ها شخصیتی رها دارند و این آزادی را برای شریک زندگی شان هم قائل اند؛ از این رو شما هم نباید زیاد به پر و پای آن‌ها بپیچید.

آن‌ها مانند پرنده‌ای می‌مانند که دوست دارند مدام در سفر باشند. اگر شریک زندگی شما جزو این دسته از افراد است، شما هم باید خودتان را برای یک زندگی پر از هیجان انگیز آماده کنید. اگر به او آزادی عمل لازم را بدهید، علاقه او به شما نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

دی: هدیه‌ای گران قیمت

دی ماهی‌ها افرادی سنتی هستند که دوست دارند زمان زیادی را با خانواده خود سپری کنند. آن‌ها آرامش خود و خانواده شان را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند، البته گاهی هم افکار منفی به سراغشان می‌آید که اهمیت چندانی ندارد و خیلی زود هم ناپدید می‌شود.

متولدین این ماه از شما انتظار دارند که دوست داشتن تان را به آن‌ها نشان دهید. اما چگونه؟ یک دی ماهی دوست دارد که اعضای خانواده اش در موقعیت‌های مختلف به هم هدیه‌هایی خاص و منحصر بفرد دهند، از این رو هیچ چیز بیشتر از خرید هدیه همسر شما را خوشحال نمی‌کند. البته این را هم نادیده نگیرید که هر چه هدیه شما مجلل و گران‌تر باشد، بیشتر به دل او خواهد نشست.

بهمن: وقت گذاشتن

متولدین ماه بهمن افرادی احساساتی و درونگرا هستند. آن‌ها دوست دارند که ساعت‌ها تنها در خانه بمانند و فکر کنند. طبیعی است که این افراد به رابطه عاطفی خود نیز اهمیت زیادی می‌دهند و به فکر کیفیت آن هستند. آن‌ها از این که ببینند شریک زندگی شان وقت کافی برای آن‌ها نمی‌گذارد، بیزارند.

اگر چه آن‌ها تنهایی را دوست دارند، اما ترجیح می‌دهند که آن را با همسرشان قسمت کنند؛ بنابراین اگر می‌بینید که یک بهمنی در افکار خودش فرو رفته، بدانید که وقت آن است کنارش بنشینید، دستش را بگیرید و با او حرف بزنید. این تمام چیزی است که او در آن لحظه بدان نیاز دارد.

اسفند: عشقی خالصانه

اسفندی‌های افرادی حساس، احساساتی و خلاق هستند که تحمل اتفاقات ناخوشایند و آزاردهنده را ندارند. این بدین معنی است که آن‌ها از فیلم‌های ترسناک یا فیلم‌هایی که پایان خوشی ندارند، لذت نمی‌برند. از این رو آن‌ها در انتخاب شریک زندگی شان نیز به شدت سخت گیرند.

اگر یک اسفندی شما را انتخاب کرده است، بدانید که شما هم باید برای به دست آوردن دل او تلاش کنید. او برای برقراری ارتباط با شما نه با منطق که با قلبش تصمیم می‌گیرد، پس شما هم باید فردی احساساتی باشید و جواب عشق خالصانه او را با عشق بدهید.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir