این روزها که همه به دنبال جراحی پلاستیک و زیبایی هستند این که چنین ستاره های مطرحی با وجود بالا رفتن سنشان حاضر به انجام این کارنیستند کمی عجیب به نظر می رسد...
 این روزها که همه به دنبال جراحی پلاستیک و زیبایی هستند این که چنین ستاره های مطرحی با وجود بالا رفتن سنشان حاضر به انجام این کارنیستند کمی عجیب به نظر می رسد.

1. جولیا رابرتز
سن 47 سال
مادر سه فرزند
حالا که جولیا سخنگوی جدید محصولات آرایشی و زیبایی «لانکوم» شده است شاید فکر کنید این هنرپیشه اسکاری که مادر سه فرزند نیز هست باید کمی پوستش را بکشد. ولی رابرتز قصد دارد این ریسک را پذیرفته و فعلا هیچ عمل جراحی روی صورتش انجام ندهد. او به مجله «تایم» گفته است: «طبق استانداردهای هالیوود تا همین حالا هم با انجام ندادن لیفتینگ خیلی ریسک کرده ام، اما به شرکت لانکوم هم گفته ام  که می خواهم یک مدل در حال پیر شدن باشم، پس حداقل پنج سالی باید من را همین طور که هستم نگاه دارند تا سنم بالای پنجاه سال بشود». خوب، ما هم امیدواریم که او را همین گونه که هست حفظ کنند.


2. کیت وینسلت
سن 39 سال
مادر سه فرزند
کمتر هنرپیشه ای در دنیای رسانه به اندازه کیت وینسلت برای ظاهرش مورد بررسی قرار گرفته است. ولی با جود تمام فشارهای موجود کیت می گوید: « من هیچ گاه تسلیم نخواهم شد. این بر خلاف باورهای من و روشی که پدر و مادرم من را بزرگ کرده اند و آنچه که به عنوان زیبایی طبیعی می دانم است».


3. بروک شیلدز
سن 49 سال
مادر دو فرزند
با وجود اینکه بروک شیلدز با شهامت تمام به تزریق بوتاکس برای مبارزه با چین و چروک هایش اعتراف می کند، از انجام عمل جراحی وحشت دارد، او می گوید «می ترسم اگر عمل کنم شبیه دلقک ها بشوم». ولی خوب او همین حالا هم عالی به نظر می رسد.


4. جولیان مور
سن 54 سال
مادر دو فرزند
جولیان مور حداقل ده سال جوانتر از آن چیزی که هست نشان می دهد و پیر شدن را یک مزیت می داند. مور مدعی است که هیچگاه عمل جراحی انجام نداده است و ازین به بعد نیز این کار را نخواهد کرد. او می گوید: « من دلم می خواهد به طور طبیعی پیر بشوم. من هیچ کس را به خاطر هیچ کاری محکوم نمی کنم، چون این کارها باعث می شوند که آنها احساس بهتری نسبت به  خودشان داشته باشند و این عالی است. اما من دلم می خواهد شبیه خودم باشم. خوب، ما که قرار نیست برای همیشه زنده باشیم».


5. مریل استریپ
سن 65 سال
مادر چهار فرزند
تصور این که هنرپیشه ای مثل مریل استریپ که در هر نقشی که بازی کند غرق می شود چهره اش را بخواهد عوض کند سخت است. خدا را شکر می کنیم که این کار را نکرده است. او سال 2010 گفته بود : «من واقعا غمی که پیر شدن به ویژه برای زنان به همراه دارد را درک می کنم، اما به نظرم کسانی که می خواهند چهره خودشان را برای همیشه یک جور نگه دارند خنده دار هستند». ما که او را تحسین می کنیم، شما چطور؟


6. تینا فی
سن 44 سال
مادر دو فرزند
حتی موقع حرف زدن راجع به موضوع جدی و جنجالی جراحی زیبایی هم «خانم بامزه» دست از شوخی بر نمی دارد. تینا در مصاحبه با «اسکوایر» گفته است: « شما دو تا انتخاب دارید: پیر شوید، یا عجیب و غریب بشوید. من نمی خواهم این کار را بکنم، به همین دلیل زود باید پول هایم را جمع کنم و تا صورتم منفجر نشده است از اینجا بروم. چون احساس می کنم سال های بیخوابی به زودی یقه من را خواهند گرفت».


7. جودی فاستر
سن 52 سال
مادر دو فرزند
فاستر کار هنرپیشگی را زمانی که کودکی بیش نبود آغاز کرد و از آن زمان تا کنون یکی از پرطرفدارترین هنرپیشگان و کارگردانان هالیوودی باقی مانده است، به همین خاطر شاید فکر کنید باید برای جوان ماندن خیلی تحت فشار باشد. اما برای فاستر قضیه فرق می کند، او به مجله People گفته است: «این کار من نیست. من در مورد بقیه مردم هیچ مخالفتی با این قضیه ندارم، هر کاری که دلشان می خواهد بکنند. ولی برای من یک مسئله شخصی است. ترجیح می دهم مردم بگویند فلانی چه دماغ بدی دارد به جای اینکه بگویند چقدر دماغش را بد عمل کرده است».


8- کیت بلانشت
سن 45 سال
مادر 3 فرزند
نه اینکه کیت بلانشت مخالف جراحی پلاستیک باشد، او فقط از عوارضی که ممکن است دامنش را بگیرند وحشت دارد. او در یک مصاحبه گفته است: « من از مفهومی که کلمه بلند مدت می تواند به همراه داشته باشد وحشت دارم. این که همه این کارها را با خودت بکنی... که فقط در پایان نتیجه کاری که رویت انجام شده است را ببینی ... این تحسین من را بر نمی انگیزد، این فقط حس ترحم در من ایجاد می کند».


9. هایدی کلوم
سن 41 سال
مادر چهار فرزند
این مدل بی نظیر یک مادر بی نظیر برای چهار فرزند خود است، و از این که هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده است خیلی به خودش افتخار می کند. او در مصاحبه با مجله «الور» گفته بود: «اگر در سن 65 سالگی هم این سوال را از من بپرسید همین جواب را خواهید شنید، اما من آن موقع هم با افتخار خواهم گفت تا به حال و با این سن و سال هیچ عملی انجام نداده ام. هرکسی نسبت به اینکه چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست نظر خودش را دارد، به نظر من جراحی اصلا زیبا نیست».


10- چارلیز ترون
سن 39 سال
مادر یک فرزند

این هنرپیشه اهل آفریقای جنوبی یکی از زیباترین زنان دنیا است و این مسئله شنیدن اینکه هیچ نوع عمل جراحی انجام نداده است را خوشایندتر می کند. چارلیز، هرچند مخالف جراحی پلاستیک در آینده نیست، به مجله «اینترویو» گفته است: «من حتی نمی توانم تصور کنم که زیر چاقوی جراحی بروم. ولی خوب با این حال هنوز در دهه سوم زندگی خود هستم، شاید وقتی بالای شصت سال سن داشته باشم قضیه فرق بکند».


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir

مطالب جالب دیگر:
2 عکس جدیدی که شیلا خداداد از همسر و فرزندش منتشر کرد
امیر تتلو تولد مادرش را تبریک گفت + عکس
تولد نوزاد بدون چشم در آمریکا!! + عکس
مردی که ماشین 27میلیونی را با 4 کیسه سکه خرید!! + عکس
پیشبینی مرگ بیمار برای آنکه خرج های گرانقیمت و بیهوده انجام ندهد!!