ستاره های هالیوودی معمولا زندگی عشقی پر فراز و نشیبی دارند، بارها عاشق می شوند، ازدواج می کنند، طلاق می گیرند، بی آنکه ازدواج کنند در کنار هم زندگی می کنند و سپس به سادگی یکدیگر را ترک می کنند.

این که بدانیم آنها در مورد عشق چه فکر می کنند و چه توصیه هایی دارند خالی از لطف نیست:

1.مرلین مونرو
یک زن عاقل گوش می کند ولی باور نمی کند و قبل از اینکه ترکش کنند خودش می رود

2.جنیفر گارنر
مادرم یک نصیحت به من کرد. او گفت هیچ وقت به این خیال که مردی را عوض خواهی کرد با او ازدواج نکن، و من فکر می کنم این از اولین روز آشنایی شروع می شود. زن ها می خواهند همه چیز را درست کنند. این کار را نکنید.

3.جنیفر انیستون
هیچ وقت در نزاع  با شریک زندگیتان در وضعیت خصمانه قرار نگیرید. همه زوج ها با این مشکلات مواجه می شوند، اما باید بتوانید در مورد مشکلات و نیازهایتان حرف بزنید و این کار را به صورت مثبت انجام دهید. هرچند که گفتنش از انجام دادنش راحتتر است.

4.مدونا
شجاعت دوست داشتن بی قید و شرط است، بدون اینکه هیچ چیزی در مقابل انتظار داشته باشی.

5.سیلوستر استالونه
مطمئنا عشق یعنی وفاداری. آدم ها تازگی خودشان را از دست می دهند، قیافه از بین می رود، اما وفاداری هیچ وقت از بین نمی رود. به بعضی آدم ها خیلی می توانی تکیه کنی، می توانی ساعتت را با آنها تنظیم کنی، و این عشق است، حتی اگر خیلی هیجان انگیز نباشد.

6.جولیا رابرتز
عشق یعنی وقتی تمام آنچه می خواهی شادی طرف مقابلت باشد، حتی اگر خودت بخشی از آن شادی نباشی.

7.برد پیت
می دانی عشق واقعی را از کجا باید شناخت؟ وقتی منافع و علایق یک نفر دیگر را به خودت ترجیح می دهی.

8.ویل اسمیت
ایده اصلی عشق تعهد در رابطه نیست، اولین چیزی که اهمیت دارد تعهد شخصی است، این که با یا بدون کسی که همراه با شماست بهترین شخص ممکن باشید. باید هر روز با ذهن و جسم و روحی بیدار شوی که می خواهد بهتر باشد.

9.اوپرا وینفری
هیچ گاه وارد رابطه ای نشوید که در آن نمی توانید خودتان باشید.

10.جک نیکلسون
در دنیا تنها به دو نفر باید دروغ بگویید... به پلیس و به نامزدتان!

11.وودی آلن
عشق ورزیدن یعنی رنج کشیدن. اگر کسی نمیخواهد رنج بکشد نباید عاشق شود. اما بعد، از عاشق نبودن رنج می کشد. بنابراین، عشق ورزیدن یعنی رنج کشیدن؛ عشق نورزیدن یعنی رنج کشیدن؛ رنج کشیدن یعنی رنج کشیدن؛ شاد بودن یعنی عشق ورزیدن. پس شاد بودن یعنی رنج کشیدن، اما رنج کشیدن باعث می شود آدم شاد نباشد. بنابراین، برای اینکه یک نفر شاد نباشد باید عشق بورزد یا عشق بورزد که شاد نباشد یا از شادی زیاد رنج بکشد. امیدوارم بیخیال این بحث بشوید.

12.اوما تورمن
این که با کسی باشید که به شما خیانت می کند بهتر از بودن با کسی است که سیفون توالت را نمی کشد!

13.ژاکلین کندی
آدم بار اول برای عشق، بار دوم برای پول و بار سوم برای همراهی ازدواج می کند!

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir