صحبت های مهناز افشار درمورد مهریه و پدر شوهرش در صفحه شخصی اش + عکس
مهناز افشار سرانجام درمورد مهریه و پدر شوهرش صحبت کرد.

سلام روزتون بخیر

عبور كردن از مسائلی كه بازدارنده در زندگی و اهداف است درسی بود كه از بزرگترها یاد گرفتم .

عزیزان میدانم بعضی از شما سئوال و پرسشهایی بابت حواشی كه صحت نداشته از من دارید . پس برای شما میگویم . و این بزرگواری و متانت شما را محترم میشمارم كه دیگر وقت گرانبها و ارزشمند خودتان را صرف حواشی و دغدغه هایی كه باعث میشود از زندگی و اهدافتان دور شوید ، نكنید.

من مهناز افشار با آنچه بوده و خواهم بود با عشق بدون هیچگونه شرط و شروط كذب و ١٠ شاخه گل نرگس توسط آقای محمد خاتمی عزیز به عقد همسرم درآمدم و افتخار میكنم مردی در كنار من است كه برای در كنار من بودن ایستادگی كرد و انتخاب كرد و محافظ من شد . وشد پدر دخترم و شریك شادی و غمهایم .

همسر من اقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین معاون مطبوعات در دوران احمدی نژاد . كه بسیاری از دوستان مطبوعاتی من و خود من با باور و تصمیمات اقای محمدعلی رامین مخالف بوده و هستیم. ممنون از تك تك شما و متانت و صبوری كه كردید .

پی نوشت : به احترام شما و زندگیم دیگر سئوالی در این زمینه پاسخ نخواهم داد . وقتمان را صرف كارهایی بكنیم كه نتیجه بهتری داشته باشد و آرامش بیاورد نه حرص و خشم و حتی درد .ممنونم 

پی نوشت ٢ : و احتراما خواهش میكنم اون دسته از عزیزان كه اطلاعاتی متفاوت دارند و بهتر از من زندگی من را میدانند ، به احترام بقیه دوستان در اینجا اینبار با مدرك و دقیق اطلاع رسانی كنند ، نه احساس شخصی و شنیده ها یشان . ممنونم

عكس خانوادگی هم به زودی و در فرصتی مناسب خواهم گذاشت ممنونم

صحبت های مهناز افشار درمورد مهریه و پدر شوهرش در صفحه شخصی اش + عکس



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: صفحه شخصی مهناز افشار