توضیحات مهناز افشار درمورد باردار شدن همزمان با بازی در یک فیلم! + عکس
مهناز افشار با انتشار متنی درمورد باردار شدن و بازی در سریال عشق تعطیل نیست توضیحاتی ارائه کرد
توضیحات مهناز افشار درمورد باردار شدن همزمان با بازی در یک فیلم! + عکس
توضیحات مهناز افشار درمورد باردار شدن همزمان با بازی در یک فیلم! + عکس

سلام روزتون بخير
دوستان و عزيزان خودم را موظف به پاسخ سئوالات شما در مورد مجموعه عشق تعطيل نيست ميدانم ، تا الان صبر كردم ، كه ببينم پاسخ گروه تهيه و كارگردانی به شما و مخاطبان چه خواهد بود كه پاسخ دقيقی تا الان نديدم ....
كار با بازيگران بسيار حرفه ای و عوامل خوب شروع شد و قرار بود مجموعه خوب و زيبايی شود !!! و حضور من به عنوان اولين تجربه در شبكه خانگی بود و قرارداد زمان همكاري ام از مهر ماه تا اسفند ماه و حدود ٢٥ قسمت كار ...
زمان شروع خواستم انصراف بدهم هم بدليل شروع بارداري كه برايم مهمتر از سريال بود و هم نگرانی بابت كيفيت كار ، كه گروه توليد خواستند كه بمانم .
بعد از شروع كار ، متاسفانه ٥ قسمت بيشتر نگرفتند و كار در تاريخ اواسط دی تعطيل شد به چند دليل ! نداشتن قصه ، تصميم عوامل توليد و كارگردانی براي ديدن نتيجه اين چند قسمت و كم شدن هزينه ها
و شايد هم نگرانی بيشتر دوستان از من ، براي دوران بارداري !!!!!!

پيشنهاد من به پروژه اين بود كه ميتوانيد بعد از تعطيلات و آماده شدن قصه و ديدن نتيجه خوب از كار ، مجدد كار را ادامه دهيم و بصورت واقعي بارداري را وارد قصه بكنيم ،( حتي اگر برای من سخت باشد ) ، كاری كه در همه فيلمها و سريالها غير إيراني انجام ميشود و فرصت خوب براي بازيگر براي بازي واقعي اين دوران و فرصت متفاوت براي قصه خواهد شد ، كه متاسفانه قبل رسيدن به همه اين موارد كار تعطيل شد .
و ادامه قصه آماده نشد و نتيجه كار هم خيلي خوب نشد و حتی پيشنهاد من برايشان جدی نبود ، چون از قرار قصد ادامه كار را نداشتند ......و كار كلا متوقف شد .

به عنوان يكی از عوامل هيچ كوتاهي از بازيگران در پروژه نديدم جز نگرانی بابت ساخت ، قصه ، دكور ، تصوير ، صدا و نور ..... كار زمانی كار خوبی ميشود كه همه دلسوز باشند .
در اينجا به همه عوامل خسته نباشيد ميگويم به بازيگران محترم و بخصوص عوامل تداركات كه بسيار دلسوزانه زحمت كشيدند . و تصوير برداران محترم ، گروه گريم و همه دوستان در پشت دوربين و گروه كارگردانی و تهيه توليد .

عذر خواهي من را بابت وقفه در پخش و ضعف در ساخت و مشكلات ديگر بپذيريد . تجربه ای شد برای همه عوامل عشق تعطيل نيست


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: صفحه شخصی مهناز افشار