تصاویری از مهمانی لئوناردو دی کاپریو در باغ انگورش!
لئوناردو دی کاپریو این روزها علاوه بر سینما، دل مشغولی دیگری هم دارد: حفاظت از محیط زیست. لئوناردو دی کاپریو یک مهمانی با شکوه در باغ انگور شخصی  اش برگزار کرد که در ادامه تصاویری از این مهمانی را مشاهده می کنید.

عکس لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو بازیگر مشهور هالیوودی این روزها علاوه بر فیلم و سینما، دل مشغولی مهم دیگری هم دارد. او که موسسه ای به نام خودش تاسیس کرده است، با جدیت در راه حفاظت از کره زمین، خصوصا پوشش های گیاهی و حفاظت از گونه های حیوانی در خطر انقراض فعالیت می کند و بیش از پانزده میلیون دلار به موسسه های متفاوت حفاظت از محیط زیست کمک کرده است.

اما تلاش های آقای محبوب هالیوود به این کارها ختم نمی شود. او به تازگی مهمانی بزرگی در باغ انگور شخصی اش در فرانسه برگزار کرده است.

هنرمندان و سلبریتی های بسیاری در این مهمانی خیریه که با هزینه دی کاپریو برگزار شده است، شرکت کرده اند و همگی مبالغی را به عنوان کمک به حفاظت از محیط زیست اختصاص داده اند.

از جمله مهمانان مشهور این مراسم می توان به ماریون کوتیارد marion cotillard، کیت هادسن kate hudson، التون جان elton john ، سیلوستر استالونه sylvester stallone، آدرین برودی adrien brody، اورلاندو بلوم orlando bloom و بسیاری از ستارگان دیگر اشاره کرد.

در ادامه تصاویری از این مهمانی خیریه باشکوه را برای شما به نمایش می گذارد:

اورلاندو بلوم و لئوناردو دی کاپریو

اورلاندو بلوم و لئوناردو دی کاپریو


ماریون کوتیارد

ماریون کوتیارد


اورلاندو بلوم و آدرین برودی

اورلاندو بلوم و آدرین برودی


التون جان و سیلوستر استالونه

التون جان و سیلوستر استالونه


کیت هادسن

کیت هادسن



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: caffecinema.com