جنیفر لارنس 25 ساله از معشوق 38 ساله اش جدا شد!
جنیفر لارنس و کریس مارتین قصد دارند به ارتباط عاشقانه خود پایان داده و زندگی جدیدی را آغاز کنند. با ما همراه شوید تا از دلیل جدایی جنیفر لارنس از کریس مارتین آگاه شوید.

جدایی جنیفر لارنس از کریس مارتین

تقریبا یک سال از دوستی و ارتباط عاشقانه جنیفر لارنس Jennifer Lawrence و کریس مارتین Chris Martin می گذرد و در یک سال گذشته بارها خبر جدایی این زوج منتشر شده بود.

اما حالا به نظر می رسد که این زوج قرار است به طور کامل از یکدیگر جدا شوند.

کریس مارتین موسیقیدان سرشناس و 38 ساله پس از جدایی از همسرش گوئینت پالترو Gwyneth Paltrow , با جنیفر لارنس 25 ساله آشنا شده و ارتباط عاشقانه ای برقرار کردند.

با اینکه آنها از نظر اخلاقی شباهت های زیادی داشتند اما بدلیل اینکه از نظر زمانی نمی توانستند مدت زمان زیادی با یکدیگر باشند, تصمیم به جدایی گرفته اند.

دوستان نزدیک این زوج می گویند:

کریس از ازدواجش با پالترو دو فرزند دارد که باید برای آنها وقت بگذارد و در کنار آن, فعالیت های هنری خود را نیز پیگیری کند. به همین دلیل نمی تواند وقت زیادی را با جنیفر لارنس سپری کند!

دوست دیگر کریس می گوید: کریس واقعا دیوانه جنیفر است. عاشقانه جنیفر لارنس را دوست دارد و نمی خواهد آسیبی به او وارد کند. کریس از نظر زمانی نمی تواند مدت زیادی با جنیفر باشد برای همین آنها قصد دارند بهترین تصمیم را بگیرند!


برای اطلاع از آخرین اخبار و عکس های جنیفر لارنس کلیک کنید.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ