خداحافظی بازیگر زن از اینستاگرام پس از حمایت از فیتیله ای ها بخاطر توهین ها!
لادن طباطبایی در پی حواشی که پس از پیوستنش به کمپین «با من شوخی کنید» و حمایت از فیتیله‌ای ها برایش پیش آمد، از اینستاگرام خداحافطی کرد.

خداحافظی لادن طباطبایی از اینستاگرام

پس از اتفاقات و حواشی حوالی یکی از آیتم‌های برنامه‌ی «فیتیله»، مهراب قاسم‌خانی، کمپینی با عنوان «با من شوخی کنید» را در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام راه اندازی کرد.

پس از دعوت قاسم‌خانی برای پیوستن به این کمپین تعداد زیادی از مردم با انتشار عکس‌هایشان و متن‌هایی که در آن‌ها از موارد قابل شوخی کردنشان نوشته بودند به این کمپین پیوستند. یکی از افرادی که به این کمپین اضافه شد لادن طباطبایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود که با انتشار تصویرش  از لجباز بودن، اهل ریسک بودن، اضافه وزن داشتن و چند مورد دیگر به عنوان موارد قابل شوخی کردن خودش نام برد و مخاطبانش را دعوت کرد تا با او شوخی کنند.

طباطبایی که در ابتدای این متن به ترک‌زبان بودنش اشاره کرده بود، پس از انتشار این مطلب با هجم بسیار زیادی از کامنت‌هایی روبرو شد که به جای شوخی کردن توهین را برای بیان نظرشان نسبت به او انتخاب کرده بودند!!

پس از بالا گرفتن بحث‌ها، این بازیگر سینما و تلویزیون پس از حذف پست مربوط به این کمپین، با انتشار نوشته‌ای از اینستاگرام خداحافظی کرد:

«دوستان و یاران روزهای سخت...

دوست داشتم بگم همیشگی ، اما نشد!

تجربه این چند مدت ثابت کرد که اصولا من در نوشتن و پست گذاشتن مهارت لازم رو ندارم . و اینکه زود جوگیر میشم و زود عصبی میشم...

نوشته‌هام سوءتفاهم برانگیزه و کامنت‌های مهربانانه شما عزیزان، من رو به خودم مغرور کرده. به همون اندازه هم انتقادهای تند شما، من رو بهم میریزه. نمیتونم جواب ندم، و این یک ضعف بزرگه. از بلاک کردن بدم میاد، اما تحمل حرفهای زشت در صفحه‌ام رو ندارم. خودم رو مسئول صفحه‌ام میدونم و نمیتونم بی‌تفاوت باشم.

به همین جهت لازم میدونم که اول؛ عذرخواهی کنم از همه عزیزان، اگر موجب ناراحتی، رنجش و سوءبرداشت شدم و قسم میخورم که هرگز نیت بدی نداشتم و قصدم تنها صلح و آشتی بوده . (لطفا زیر این پست دوباره اون بحث رو شروع نفرمایید)

به خصوص از آذری‌های ترک‌زبان ایران عزیزمان که عاشق ایرانی بودن هستند.

دوم ؛ تا زمانی که نقاط ضعف ذکر شده خودم رو از بین نبرده ، یا حداقل تقلیل نداده ام ، خودم رو از اینستاگرام محروم میکنم و زمانم رو کاملا به فرزندم اختصاص میدم. ثواب دنیا و آخرتش بیشتره

سوم ؛ برای دلنوشته هایم کانالی در تلگرام باز میکنم که در صورت انجام شدن تنها یک پست اینجا به جهت آدرس خواهم گذاشت.

ممنون از اینکه در دورانی سخت ، تنها همراهان من بودید. دلم برای همه تان تنگ میشود . اما چاره ای نیست ، بایدخودسازی کرد....

خدا یار و همراهتان»

 

پس از خداحافظی طباطبایی و انتشار این پست در صفحه‌ شخصی این بازیگر، طرفداران او و به طور خاص خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به بیماری «اوتیسم» با درج کامنت‌های متعدد از او درخواست کردند تا به فعالیتش در اینستاگرام ادامه دهد.

«اوتیسم» یا درخود ماندگی نوعی اختلال ارتباطی است که معمولا تا قبل از سه سالگی بروز می‌کند. کودکان و بزرگسالان مبتلا به این بیماری در ارتباطات اجتماعی کلامی و بعضا غیرکلامی دچار مشکل هستند.

فرزند لادن طباطبایی، سها به بیماری اوتیسم مبتلاست و به همین دلیل این بازیگر سینما و تلویزیون در سال 91 برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا زمانش را به دخترش اختصاص دهد. طباطبایی هم‌اکنون یکی از فعال‌ترین افراد در زمینه‌ی معرفی بیماری «اوتیسم» و حمایت از کودکان مبتلا به این بیماری در کشور است.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار و عکس های لادن طباطبایی کلیک کنید.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir