عکس هایی از حسن جوهرچی در کنار دخترش آوا و پسرش علی
حسن جوهرچی بازیگر 47 ساله کشورمان دو فرزند دارد یک دختر به نام آوا و یک پسر به نام علی. در ادامه عکس هایی از حسن جوهرچی و فرزندانش را مشاهده می کنید.

عکس فرزندان حسن جوهرچی

حسن جوهرچی از 12 سالگی تجربه كار تئاتر دارد و اگر كسی با بازگشت به حدود 20سال پیش تصور می‌کند او با دو سریال «در پناه تو»  و «در قلب من»  یك شبه به یك چهره محبوب بدل شده و همه چیز به شكل یك جرقه برایش اتفاق افتاده، سخت در اشتباه است. در موفقیت آن دو كار و روند كاری موفق و مثبت كارنامه جوهرچی شكی نیست اما  حسن جوهرچی نسخه تمام‌عیار كسی است كه روی پای خودش با تلاش و البته استعداد ذاتی‌اش جلو آمده است.

همان چیزی كه به فرزندانش هم گوشزد كرده و از خودش نه تنها دو نام جوهرچی، بلكه دو استعداد تحصیلكرده به یادگار گذاشته است؛ نام‌هایی كه در آینده‌ای نزدیك از آنها بیشتر خواهیم دید، شنید و خواند.

 

حسن جوهرچی در کنار دختر و پسرش

حسن جوهرچی در کنار دختر و پسرش

 

آوا، فرزند اول او و خانم بیات است كه هم دانشجوی داروسازی است، هم دوره ‌مهمانداری هواپیما را گذرانده و هم در كلاس‌های بازیگری امین تارخ شركت كرده تا بازیگر شود. البته متاثر از مادرش و علاقه خودش، قصد دارد به صورت كاملا جدی طراحی لباس را هم دنبال كند.


حسن جوهرچی و فرزندانش

حسن جوهرچی و فرزندانش

 

دختر و پسر حسن جوهرچی

دختر و پسر حسن جوهرچی

 

فرزند دوم این خانواده هنرمند، علی است كه تمام نشانه‌های یك نابغه را دارد.

او هنوز 17 سالش تمام نشده اما دانشجوی رشته فیلمسازی است؛ در یك گروه موسیقی می‌نوازد و آهنگ می‌سازد و در كنار اینها بازیگری تئاتر را نیز دنبال می‌كند.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار و عکس های حسن جوهرچی کلیک کنید.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: مجله زندگی ایده آل