افشاگری کیت وینسلت درمورد صحنه آخر فیلم تایتانیک! عکس
کیت وینسلت پس از سالها درمورد آخرین صحنه فیلم تایتانیک صحبت کرد و نسبت به مرگ جک و زنده ماندن رز واکنش نشان داد.

کیت وینسلت بازیگر فیلم موفق تایتانیک

تایتانیک از جمله فیلم‌های پرهزینه و البته پرفروش تاریخ سینما است که پس از اکران طرفداران بی‌شماری پیدا کرد. نزدیک به 20 سال از زمان ساخت آن می‌‎گذارد و حالا کیت وینسلت در مورد آن اظهار نظر کرده است.

کیت وینسلت، بازیگر مطرح هالیوود، بالاخره اعتراف کرد که شخصیت او می‌توانست «جک» با بازی لئوناردو دیکاپریو را بر روی تخته شناور بر روی آب جای دهد. در سکانس پایانی فیلم اما رز به تنهایی آن درب شناور بر آب را به آغوش کشید و اجازه داد تا معشوقه‌اش غرق شود.

سکانس پایانی فیلم که در واقع لحظه جدایی دو عاشق و معشوق را به تصویر می‌کشید، قلب بسیاری از بینندگان را نشانه می‌رفت. این سکانس البته انتقادات و اعتراض‌های زیادی را به همراه داشت، چرا که بسیاری از بینندگان این سوال را مطرح کردند که آن پایان تلخ می‌توانست در فیلم وجود نداشته باشد.

چند نمونه از طرح‌های مختلف کاربران برای زنده ماندن هر دو بازیگر!

چند نمونه از طرح‌های مختلف کاربران برای زنده ماندن هر دو بازیگر!

 

کیت وینسلت شب دوشنبه در برنامه تلویزیونی جیمی کیمل  (Jimmy Kimmel Live!) حاضر شده بود. کیمل، مجری برنامه از این فرصت استفاده کرد و سوال بسیاری از بینندگان را از خانم وینسلت پرسید.
وی نیز در پاسخ گفت: «بله، من هم موافقم. فکر می‌کنم که جای کافی برای جک روی آن درب شناور وجود داشت.»
 
نزدیک به بیست سال است که طرفداران فیلم تایتانیک از کارگردان فیلم «جیمز کامرون» در مورد پایان بندی فیلم انتقاد کرده و گفته‌اند که هم جک و هم رز می‌توانستند در پایان زنده بمانند.


جیمز کامرون (کارگردان تایتانیک) به این فرضیه یک بار در سال 2012 پاسخ داده بود. او گفته بود که «بحث جای کافی مطرح نیست، بحث شناور بودن است. زمانی که جک رز را سوار بر درب شناور می‌کند، خودش هم تلاش می‌کند تا بالا بیاید اما تخته چوب غرق می‌شود؛ درب به نحوی برمی‌گردد. او احمق نیست و نمی‌خواهد بمیرد... جک متوجه می‌شود که شناور بودن درب فقط برای یک نفر کافی است. بنابراین تصمیم می‌گیرد که رز زنده بماند.»


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: faradeed.ir