3بازیگر زن هالیوودی که بدن شان بو می دهد!
تعدادی از بازیگران زن سرشناس هالیوودی هستند که از دئودورانت یا همان محصولات ضدبو بدن استفاده نمی کنند!

بازیگرانی که از دئودورانت استفاده نمی کنند

شاید عجیب باشد اما بازیگران زن سرشناسی هستند که اعتقادی به استفاده از دئودورانت ها ندارند!

دئودورانت نام دیگر محصولات آرایشی بهداشتی ضدبو یا خوشبوکننده است که بر خلاف ضد عرق ها، تعرق را کاهش نمی دهند بلکه بوی بد عرق را می پوشانند

گوئینت پالترو

مراسم «مت گالا» 2013 را به یاد دارید؟ این ستاره برنده اسکار در مورد هوای خفه و گرم سالن بسیار شکایت داشت اما مطمئنا افرادی که در اطراف او بودند، شرایط بدتری داشتند.

یکی از حاضرین در این مراسم در مصاحبه خود گفت: «گوئینت پالترو واقعا بوی تند و زننده ای می داد. من خودم دو نفرم را دیدم که هنگام رد شدن از کنار او بینی شان را از بوی بد تن اش گرفته بودند.»

البته یکی از دوستان گوئینت پالترو در حمایت از او گفت: «گوئینت شنیده است که آلومینیوم سرطان زا است، به همین دلیل دئودورانت ها را که حاوی این ماده هستند، مصرف نمی کند. به اعتقاد او مصرف این مواد احتمال سرطان سینه را افزایش می دهد.» که البته انجمن سرطان آمریکا با این موضوع مخالفت کردند.

جولیا رابرتس

جولیا رابرتس در برنامه «اپرا» در سال 2008 اعلام کرد: «من هیچوقت از دئودورانت و صابون استفاده نمی کنم. من معمولا هر چند روز یک بار به حمام می روم چون که دوست ندارم آب را هدر دهم. من از بوی روغن طبیعی بدنم لذت می برم. من حتی موهایم را، به این دلیل که خیلی خشک است، به ندرت می شویم.»

کامرون دیاز

کامرون دیاز در مورد بهداشت شخصی اش می گوید: «من اعتقادی به دئودورانت ها ندارم. آنها واقعا برای بدن مضرند. من حدود 20 سال است که از این مواد استفاده نکرده ام.»


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: faradeed.ir