آیشواریا رای با این غذا همسرش را حسابی شاکی کرد! عکس
آبیشک باچان بازیگر سرشناس هندی از کلم بروکلی متنفر است و همسرش آیشواریا رای  برای او سالادی با استفاده از بروکلی درست کرده بود!

آبیشک باچان از بروکلی متنفر است

ستاره ی هندی آبیشک باچان یکی از فعالترین مشاهیر و ستاره های بالیوود در فضای مجازی به خصوص توئیتر است. او همواره با انتشار پست های هوشمندانه و جذاب دنبال کنندگان خود را از جدیدترین اتفاقات آگاه می کند و نظرات شخصی خود را با آنها در میان می گذارد.

او در جدیدترین پست خود درباره ی کلم بروکلی اظهار نظر کرده است و از تنفرش نسبت به این نوع از کلم گفته است.

آبیشک باچان می گوید از بروکلی متنفر است. او پس از ابراز تنفر نسبت به کلم بروکلی به شدت غافلگیر شد زیرا همسرش آیشواریا رای (عاشق غذا پختن و آشپزی) برای شام یک نوع سالاد حاوی بروکلی تهیه کرده بود.

او در پستی که منتشر کرده نوشته بود که بروکلی از جمله سبزیجات ساخته بشر و از ابداعات انسان است و دو هزار سال پیش کشاورزان گونه های مختلفی از کلم را رشد دادند و در نهایت به همچین چیزی رسیدند. او در پایان می پرسد: چرا؟ واقعا چرا یک همچین کاری کرده اند. منظورشان چه بوده؟! چه کسی بروکلی دوست دارد؟

آبیشک باچان ۴۲ ساله پس از ابراز تنفر به بروکلی در می یابد که آشواریا برای او سالاد بروکلی حاوی کینوا, بروکلی و گوجه تهیه کرده است.

او نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهد و چنین اتفاقی را به قانون مورفی ربط می دهد و با دیدن این سالاد می نویسد: "هر خطای ممکن رخ خواهد داد."

البته او این فرضیه را هم مطرح کرده که ممکن است آیشواریا پست توئیتری او را دیده باشد و خواسته سر به سرش بگذارد!


سالاد بروکلی
سالاد بروکلی



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir