افشاگری های دختر 40 سال استیو جابز درباره رفتار زشت پدرش! عکس
لیزا جابز دختر استیو جابز در کتاب خودش دست به افشاگری هایی درباره رفتار عجیب و زشت پدرش زده است

افشاگری دختر «استیو جابز» درباره پدر نابغه اش

لیزا دختر استیو جابز مؤسس شرکت اپل با انتشار خاطرات خود در کتابی تحت عنوان «Small Fry» اسرار شگفت انگیزی از شخصیت پدرش را افشا کرد.

لیزا در کتاب خاطرات خود می نویسد با وجود محبوبیت جهانی پدرش و بر خلاف تصویر درخشانی که رسانه ها از او منتشر می کنند، استیو جابز با دخترش رفتار نامهربانانه و خشنی داشته و با جملات زشت و تکان دهنده او را آزار می داده است.

لیزا چهل ساله می گوید موفقیت، پدرش را به یک «شیطان» تبدیل کرده بود و لیزا جابز به یاد دارد که چگونه در یکی از آخرین ملاقاتهایش در ویلای استیو جابز در کالیفرنیا، سه ماه پیش از مرگ او بر اثر سرطان پانکراس، پدرش به او گفته بود که "بوی توالت می‌دهی!"


لیزا جابز دختر استیو جابز

لیزا جابز دختر استیو جابز

لیزا در ادامه افزود که دردسرهای داشتن یک پدر «نابغه» تا اینجا محدود نمی شود و استیو جابز سالها به او دروغ گفته که اسم یکی از کامپیوتر های ساخت دست خود را با الهام از نام دخترش لیزا گذاشته است بلکه نام این پروژه استیو جابز پنج سال پس از تولد لیزا و در سال 1983 میلادی و به عنوان حروف اختصاری Locally Integrated Software Architecture روی کامپیوتر جدید گذاشته شده و ربطی به لیزا نداشته است.

یکبار لیزا از استیو پرسید آیا وقتی دیگر پورشه‌اش را نخواست، آن را به او خواهد داد؟ و استیو جابز در پاسخ به او گفت: هیچ چیز گیرت نمی آید! فهمیدی؟ هیچ چیز گیرت نخواهد آمد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir