ازدواج بازیگر 68 ساله و سرشناس با زن 35 ساله!! عکس
ریچارد گی یر بازیگر 68 ساله آمریکایی با یک زن 35 ساله ازدواج کرده است

ازدواج ریچارد گی یر با زن 35 ساله

ریچارد گی یر Richard Gere  بازیگر 68 ساله آمریکایی با نامزد اسپانیایی خود الخاندرا سیلوا که بیش از سی سال با او فاصله ی سنی دارد ازدواج کرد.

بنا به گزارش برخی سایت ها, همسر جدید او آژانس تبلیغاتی و بازاریابی دارد و 35 ساله است. او سومین همسر این بازیگر به شمار می رود. این بازیگر هالیوودی پیش از این با (سندی کرافورد) چهار سال زندگی کرد. ازدواج نخست او هم چهارده سال با (کاری لوول) به طول انجامید.

خانم الخاندرا هم از ازدواج اول خود دو فرزند دارد که پس از جنجال های طولانی چند ساله به پایان رسید. جشن ازدواج ریچارد گی یر و الخاندرا  در شهر واشنگتن در پنج ماه مه سال جاری برگزار شد.  از جمله فیلم‌های معروف گی یر می‌توان به شیکاگو، زن زیبا، سامرزبای، بی‌وفا و هاچیکو اشاره کرد.

 

Richard Gere 1.jpg

قابل ذکر است که (ریچارد گی یر) چهل سالگی را پشت سر گذاشته بود که با همسر اولش سندی کرافورد مدل و هنرپیشه ی آمریکایی آشنا شد. زندگی آن دو چهار سال بیشتر طول نکشید.

در سال ۱۹۹۶ با همسر دومش کاری لوول بازیگر آمریکایی که از جمله در فیلم جیمز باند و جواز قتل حضور داشت نامزد کرد. آنها در سال ۲۰۰۲ میلادی از هم جدا شدند. ریچارد گی یر و کاری لوول یک پسر دارند که در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:  tabnakbato.ir