ماجرای درخواست از خانم بازیگر برای برهنه تست دادن!!
رزاموند پایک Rosamund Pike بازیگر سرشناس 39 ساله از تجربه اولین حضورش برای فیلم جیمزباند گفت که از وی درخواست شد که برای تست دادن برهنه شود

رزاموند پایک: از من خواستند برهنه شوم

رزاموند پایک Rosamund Pike ستاره فیلم «دختر گمشده» دیوید فینچر در جدیدترین مصاحبه‌اش درباره درخواست غیر اخلاقی تهیه‌کنندگان فیلم «روزی دیگر بمیر» (محصول 2002) دست به افشاگری زده است. به گفته پایک، او در آن زمان 21 ساله بوده که حاضر نشده هنگام تست بازیگری برهنه شود ولی دست آخر نقش میراندا فراست زن اغواگر یا فم فاتال داستان مامور 007 را از آن خود کرده است.

بازیگر 39 ساله انگلیسی که به تازگی رمان صوتی «عقل و احساس» جین آستن با صدای او منتشر شده، در مصاحبه صوتی که به منظور تبلیغ و معرفی این اثر انجام داده، تجربه شخصی‌اش در مواجهه با درخواست‌های غیر اخلاقی در دنیای سینما را به اشتراک گذاشته است. به عقیده پایک، خودداری او از عمل کردن به خواسته تهیه‌کنندگان باعث شد احترام‌شان برانگیخته شود و نقش اول زن بیستمین فیلم جیمز باند را به پایک بدهند.

ستاره «دختر گمشده» در یادآوری خاطره‌اش از آن دوران گفته: «اولین بار که تست بازیگری دادم برای یکی از فیلم‌های جیمز باند بود و خاطرم هست که بهم گفتند باید لباس‌هایم را درآورم و برهنه نقشم را اجرا کنم. نمی‌دانم چطور این مسئله را با خودم حل کردم و این قدرت ذهنی را از کجا‌ آوردم که گفتم امکان ندارد دست به چنین کاری بزنم و اجازه بدهم فیلم ضبط شده‌ام را در سراسر لس آنجلس پخش و بر مبنای آن درباره‌ام قضاوت کنند.»

پایک تاکید کرده به رغم همه این چالش‌ها سر صحنه فیلمبرداری فیلم جیمز باند و هنگام بازی در برابر پیرس برازنان کاملا احساس راحتی و امنیت داشته است. استودیوی متروگلدوین مایر (ام جی ام) پخش‌کننده فیلم «روزی دیگر بمیر» هنوز به اظهارات پایک هیچ واکنشی نشان نداده است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: icinema.ir