سرکار گذاشتن بازیگر زن سرشناس در عربستان توسط 3 مرد! عکس
حلیمه بولند بازیگر و مجری سرشناس کویتی در عربستان از سوی 3 مرد سرکار گذاشته شد!

سر کار گذاشتن بازیگر کویتی در عربستان

«حلیمه بولند» مجری و بازیگر کویتی به تازگی یک فیلم را از طریق اسنپ چت برای دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته است. او که در یکی از هتل های ریاض پایتخت عربستان به سر می برد، در این فیلم هدیه های گرانبهایی از جمله گل و طلا را برای مردم به نمایش گذاشت و گفت که طرفداران سعودی اش برای او سنگ تمام گذاشته و هدیه های بسیاری را به هتل فرستاده اند تا به دست او برسد. اما هدیه ی غافلگیر کننده و جنجالی چند جعبه عطر و ادکلن به قیمت سه میلیون ریال سعودی معادل با 800 هزار دلار بود.

روی شیشه این عطرها و ادکلن ها نام حلیمه بولند حک شده و جمله ی عجیبی نوشته شده بود: خانم حلیمه بولند!... زیباترین زیبارویانِ جهان زیر پای تو کنیزند.

بولند گفت این هدیه را مردی ناشناس که صورتش مشخص نبوده به هتل آورده است. روی هدایا نقشی از شرکت معروف «عبدالصمد قِرشی» و نقشی از خانواده پادشاهی عربستان به چشم می خورد.


هدایای ارسالی برای حلیمه بولند

هدایای ارسالی برای حلیمه بولند

حلیمه بولند از دیدن هدیه در پوست خود نمی گنجید که آیا واقعا شرکت عبدالصمد قرشی و خانواده پادشاهی برای او هدیه فرستاده اند؟ او از شوق زیاد فیلم چمدان عطر را منتشر کرد و نوشت: نمی داند چگونه این حجم از هدایا که از وسایل شخصی او هم بیشتر است، با خودش به کویت ببرد؟

انتشار این فیلم، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت و جمله ی «زیباترین زنان جهان زیر پای تو کنیزند» زنان عربستانی را به واکنش واداشت. آنها حک کردن چنین جمله ای را روی شیشه عطر و ادکلن، کوچک کردن زنان عربستانی و به نوعی ضد تبلیغ برای شرکت مذکور توصیف کردند.‌

با راه افتادن موج خشم در فضای مجازی از این هدیه گرانقیمت و جمله تحقیرآمیزش، شرکت معروف عطر و ادکلن هر گونه ارسال هدیه به حلیمه بولند را تکذیب کرد و گفت از ارسال این هدیه خبر ندارد. حلیمه بولند هم که در شرایط تحقیرآمیزی قرار گرفته بود فیلم را حذف کرد.

سعودی ها می گفتند، بعید نیست که حلیمه بولند خودش سناریو این هدایا را چیده باشد تا یک شوآف راه انداخته و خودش را سر زبان ها بیندازد.

روز دهم سپتامبر، پلیس عربستان راز هدیه ی مرموز را کشف کرد. سه مرد با تابعیت های عربستانی، هندی و لبنانی این چند جعبه عطر خَراب و از تاریخ انقضا گذشته که بیشتر از 2000 ریال ارزش نداشت را با هدف سر کار گذاشتن حلیمه بولند و امیال شخصی به هتل ارسال کرده بودند.

یکی از آنها در این ماجرا، نقش مدیر دفتر ولی عهد و خانواده پادشاهی عربستان را بر عهده داشته است. آنها طوری وانمود کردند که این هدیه از سوی شرکت معروف عطر و همچنین از سوی مقامات رسمی عربستان برای «بولند» ارسال شده است.


عکس سه مردی که حلیمه بولند را سرکار گذاشته بودند

عکس سه مردی که حلیمه بولند را سرکار گذاشته بودند



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir