جذاب ترین بازیگر زن کشور چین 2ماه است که گُم شده!!
فن بینگ بینگ یکی از مشهورترین و زیباترین هنرپیشه‌های کشور چین با نام فان بینبین ناپدید شد

فن بینگ بینگ fan bingbing کجاست؟

فان بینبین، بازیگر، مدل و خواننده 36 ساله و مشهور کشور چین حدود 2 ماه است که ناپدید شده و کسی خبری از او ندارد.این بازیگر پردرآمد از ماه ژوئیه تاکنون نه در صفحات مجازی حضور داشته و نه در انظار عمومی ظاهر شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های خارجی می‌گوید او احتمالاً به خاطر عدم پرداخت مالیات دستگیر و یا مخفی شده است. قوانین مالیاتی سختی در چین به خصوص برای بازیگران وضع شده است.


بیشتر بدانید : این زن 36 ساله جذاب ترین بازیگر کشور چین است! عکس

آخرین پست اینستاگرامی فان بینبین به 23 ماه مه برمی‌گردد، یعنی 4 ماه پیش. با این حال طرفداران این بازیگر و همین‌طور خبرنگاران تا ماه ژوئیه از او خبر داشته‌اند اما پس از آن دیگر هیچ‌کس از سرنوشت فان بینبین چیزی نمی‌داند.حساسیت‌ها نسبت به ناپدید شدن فان بینبین دو چندان شده و در روزهای اخیر نشریاتی مثل گاردین و پیپل مطالبی را در مورد مفقود شدن این هنرمند چاپ کرده‌اند.

فان بینبین تاکنون در بیش از 50 اثر سینمایی و تلویزیونی حضور پیدا کرده است. او همچنین خواننده پاپ است و تک‌آهنگ‌هایی را منتشر کرده و به‌عنوان مدل هم فعالیت می‌کند. فان بینبین جوایز متعددی را در کشور چین برده است و ناپدید شدنش خبر شوک‌آوری برای مردم این کشور است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: iranart.ir