چهارمین شوهر آنجلینا جولی کیست؟!
آنجلینا جولی دو سال پس از پایان زندگی مشترک خود با برد پیت در آستانه آغاز زندگی مشترک با یک میلیاردر ناشناس بریتانیایی است

آنجلینا جولی بزودی ازدواج می کند؟

در حالی که شایعه و جنجال دست از سر ستاره 43 ساله هالیوودی برنمی‌دارد و همین یکی دو روز پیش ماجرای ساختگی دعوای او با جنیفر آنیستن (همسر پیشین پیت) در رسانه‌ها منتشر شده بود، حالا خبر رسیده جولی در آینده نزدیک برای چهارمین بار عروس می‌شود و داماد او این بار کسی نیست جز یک میلیاردر بریتانیای که تقریبا هیچ‌کس از اسم و رسمش خبر موثق ندارد.

یکی از منابع خبری نزدیک به این زوج افسانه‌ای به سایت نیوآیدیا گفت: «مرد تازه زندگی آنجی بی‌صبرانه منتظر است عشق و تعهد خود را به او نشان دهد و به همین دلیل پیشنهاد داده یک جشن ازدواج رویایی داشته باشند. جولی روی جزئیات بسیار حساس است و هر دو نفر عشق خود را به یکدیگر مقابل کشیش ابراز کردند و متعهد شدند به همدیگر وفادار بمانند.» گفته می‌شود این مراسم در قصر آقای داماد در لس‌آنجلس برگزار شده است.

با اینکه جدایی رسمی جولی از همسر پیشین‌اش پیت هنوز نهایی و رسمی نشده اما حتی فرزندان مشترک این زوج هالیوودی هم از ازدواج تازه مادرشان خوشحال به نظر می‌رسند.

هر شش فرزند و فرزندخوانده جولی با او زندگی می‌کنند؛ بچه‌هایی که سرنوشت آنها و هزینه‌های زندگی‌شان موضوع جر و بحث و دعوای آنجلینا و برد بوده و هنوز هم ختم به خیر نشده است. جولی می‌خواهد مراسم ازدواجش در خانه‌ای برگزار شود که در لندن اجاره داده است.

جانی لی میلر از 1996 تا 2000، بیلی باب تورنتن از 2000 تا 2003 و برد پیت از 2014 تا 2016 (چند سال زندگی مشترک آنها خارج از قرارداد ازدواج بود) سه ازدواج پیشین جولی بودند و به نظر می‌رسد او برای رها شدن از فشارهای چند سال اخیر تن به یک ازدواج زودهنگام داده است. هر چه باشد داشتن یک شوهر میلیاردر در دعواهای حقوقی می‌تواند یک بازی برد-برد برای ستاره پولدار هالیوودی باشد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: iranart.ir