آرزوی عجیب بازیگر میلیاردر برای شاد کردن سایر مردم!
چون یون-فت بازیگر چینی قصد دارد تمام دارایی‌اش را در کار‌های خیر هزینه و با ۱۰۰ دلار در ماه زندگی خود را اداره کند

سوپراستار ۱۰۰ دلاری در چین!

بازیگر افسانه‌ای سینمای چین که گفته می‌شود بیش از ۷۰۰ میلیون دلار پول در حساب شخصی‌اش دارد، می‌گوید: «تمام رویای من این است که یک انسان شاد و معمولی باشم. من هر ماه حدود ۸۰۰ دلار هنگ‌کنگ (حدود ۱۰۲ دلار آمریکا) هزینه می‌کنم و می‌خواهم تمام دارایی‌ام را به خیریه‌ها ببخشم تا دیگران هم به این زندگی شاد برسند.».

چون یون-فت که در ایران بیش از هر چیز دیگر با فیلم تحسین‌شده «ببر خیزکرده، اژد‌های پنهان» شناخته می‌شود، ادامه می‌دهد: «سخت‌ترین چیز در زندگی این نیست که تو چقدر هزینه می‌کنی یا درآمدت چقدر است. سخت‌ترین چیز داشتن یک ذهن آرام و گذراندن ادامه زندگی با با آسودگی و خیال راحت است.»

این‌ها سخنان فوق‌ستاره‌ای است که تا همین اواخر یک گوشی نوکیا مربوط به ۱۷ سال پیش در دست داشت و به لطف کار نکردن آن، سراغ گوشی هوشمند رفته است.

بازیگر ۶۳ ساله هنگ‌کنگی از حدود ۴۴ سال پیش در عرصه سینما فعال است و ده‌ها فیلم چینی و هالیوودی در کارنامه دارد. ستاره «دزدان دریای کارائیب» درباره شیوه زندگی خود می‌گوید: «تا آنجا که ممکن است از خودرو‌های عمومی استفاده می‌کنم و فقط وقتی لباس می‌خرم که فصل حراجی باشد. من برای دیگران لباس نمی‌پوشم و معیارم صرفا راحت بودن لباس است. همین برای من کفایت می‌کند.»

یون-فت بازیگر محبوب فیلمسازان بزرگ سینمای چین از جمله آنگ لی و جان وو است. او در «فردای بهتر» و «آدمکش» با وو همکاری کرد و حاصل همکاری‌اش با لی در «ببر خیزکرده، اژد‌های پنهان» یک اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان بود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: hamshahrionline.ir