حضور جنجالی کمند امیرسلیمانی در استخر! عکس
استخر رفتن کمند امیرسلیمانی باعث انتقاد از وی شده و این بازیگر مجبور به بیان توضیحاتی شده است

ماجرای حضور کمند امیرسلیمانی در استخر

یکی دو روز پیش بود که انتشار سه عکس در صفحه شخصی اینستاگرام کمند امیرسلیمانی حاشیه‌ساز شد.

این بازیگر طی انتشار سه عکس از حضورش در استخر یکی از مجموعه های ورزشی لوکس شمال تهران، به مخاطبانش توصیه کرده بود ورزش کنند اما فکرش را هم نمی کرد که انتشار این عکس ها با واکنش ها به حضورش در استخری گرانقیمت همراه شود.

او حالا در پستی دیگر، به توضیح شرایط زندگی اش پرداخته و علاوه بر این که زیر آن عکس ها پاسخ مخاطبانش را داده بود، این بار واکنش رسمی تری نشان داده است.


پست منتشر شده درباره رفتن به استخر توسط کمند امیرسلیمانی

پست منتشر شده درباره رفتن به استخر توسط کمند امیرسلیمانی

امیرسلیمانی نوشته:

این پست رو برای اونایی میذارم که ناراحتن من امروز رفتم استخر و برای همه اونایی که از شادی دیگران غمگینن. عزیزانم میخوام چند نمونه از مسایل خصوصیمو بگم که شاد بشین و روزتون رو بسازم. من هفته ای دو روز میرم فیزیوتراپی دیسک کمر دارم. از دو تا بانک با هزار وثیقه و ضامن مبلغ کمی وام گرفتم و چند ساله دارم قسط میدم دو سال دیگه هم هنوز مونده. اجاره نشینم و خونه شخصی ندارم. سریالی که ۶ماه کار کردیم و عید پخش شده هنوز پولمون رو نداده به همین خاطر به یکی از دوستانم کلی بدهکارم که همینجا ازش تشکر میکنم. و.... بقیه که دیگه خیلی شخصیه.

ولی یه چیزی رو یاد گرفتم و اون اینه که مشکلاتم مال منه و شادیامو با دوستام تقسیم میکنم. همیشه لبخند میزنم تا دنیا هم به روم لبخند بزنه. آه و ناله نمیکنم که انرژی بدش گریبانمو نگیره. هر کس با هر درآمدی موظفه که به سلامت روح و جسمش برسه. یکی میره پیاده روی بدون هزینه یکی هم آخر هفته ها اراده میکنه هر جای دنیا بخواد میره آفتاب میگیره و برمیگرده من و امثال منم یه استخری میریم وشنا میکنیم که اصلا انقدر مهم نیست که به خاطرش چیزای عجیب غریب بشنویم. حال دلتون رو خوب کنید. همدیگه رو دوست داشته باشید و با شادی دیگران شاد بشید. اینها ربطی به میزان درآمد نداره.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: iranart.ir