3 زن جذاب هالیوودی که تجربه دزدی کردن هم دارند
قصد داریم به معرفی 3 زن سرشناس هالیوودی بپردازیم که تجربه دزدی کردن را دارند

معروفترین هنرپیشه‎های جهان که سر دزدی دستگیر شدند

سلبریتی‌ها همیشه خبرساز بوده اند و درواقع نان خود را با همین خبرسازی در می‌آورند به این ترتیب گاهی اوقات برای اینکه نام و آوازه‌شان بیشتر بر سر زبان‌ها بیافتد حاضرند دست به هر کاری بزنند، جالب است بدانید یکی از این کارها سرقت است و اگر اخبار سلبریتی‌ها را دنبال کرده باشید چهره‌های سرشناس زیادی تاکنون در حین سرقت از مغازه‌ها دستگیر شده اند

لیندزی لوهان و سرقت گردن‌بند ۲،۵۰۰ دلاری

لیندزی لوهان یکی از پرحاشیه‌ترین سلبریتی‌های هالیوود است و دردسرهای زیادی تاکنون برای قانون درست کرده، در سال ۲۰۱۱ نیز خبر جالبی از لیندزی لوهان در رسانه‌ها دست به دست شد، از قرار معلوم خانم لوهان از یک جواهرفروشی، گردن‌بند بسیار ارزان‌قیمتی باارزش ۲،۵۰۰ دلار را به سرقت برده بود.

کاملاً مشخص است برای یک سلبریتی در قد و قواره لیندزی لوهان، خرید یک گردن‌بند ۲،۵۰۰ دلاری هیچ کاری ندارد اما ظاهراً لیندزی سرقت را به خرید این گردن‌بند ترجیح داده بود. در گزارشی که نیویورک تایمز در خصوص این سرقت منتشر کرده بود مشخص شد که دوربین‌های امنیتی فروشگاه جواهرفروشی که لیندزی از آن سرقت کرده بود عکس و فیلم وی را گرفته‌اند و جایی برای انکار وجود نداشت.

از طرف دیگر لیندزی لوهان پس از خروج از فروشگاه این گردن‌بند را به گردن‌اش می‌اندازد و پاپاراتزی‌ها عکس‌های زیادی را از لوهان با همین گردن‌بند در سطح شهر گرفته بودند. اما این شواهد نیز باعث نشد تا لیندزی اشتباهش را به گردن بگیرد و به سرقت اعتراف کند، در نتیجه در حساب فیس‌بوک خود نوشت که این گردن‌بند را به امانت گرفته است و از دروغ، ریاکاری و سرقت بدش می‌آید، در این بین یکی از دستیاران لیندزی لوهان نیز مدعی شد که لیندزی روز بعد قصد داشت تا گردن‌بندی که به امانت گرفته بود را پس دهد اما شلوغی برنامه‌های کاری او باعث شد تا فرصتی برای اینکار نداشته باشد.

خوشبختانه قاضی ادعاهای لوهان را تحویل نگرفت و ۱۲۰ روز زندان برای او برید، از طرف دیگر لوهان را مجبور کرد تا ۴۸۰ ساعت با انجام کارهای خدماتی به جامعه‌اش خدمت کند، در کنار این حکم‌ها قاضی او را مجبور کرد تا در کلاس‌های جلوگیری از سرقت شرکت کند تا خدای نکرده در آینده دوباره چنین خطایی از او سر نزند.

مگان فاکس و قضیه سرقت از وال‌مارت

فروشنده‌های فروشگاه‌های وال‌مارت دل خوشی از مگان فاکس ندارند چرا که بنا به گزارش دیلی اکسپرس که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد ورود مگان فاکس به فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت ممنوع اعلام شده است و این هنرپیشه زیبارو حق ندارد پایش را به این فروشگاه‌ها بگذارد.

داستان از این قرار است که ظاهراً مگان فاکس زمانی که دخترک نوجوانی بود وارد یکی از فروشگاه‌های وال‌مارت می‌شود و با دیدن محصولات آرایشی برند مِری کیت (Mary Kate)، و اشلی اولسن (Ashley Olsen) نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد و سعی می‌کند یواشکی برای خودش چند رژلب و ریمل بردارد. مسئولین غرفه فروش لوازم آرایشی در وال‌مارت متوجه هدف شوم مگان فاکس می‌شوند و در نهایت ورود او به تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت ممنوع اعلام می‌شود.

ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و کار به دادگاه می‌کشد، قاضی به او می‌گوید یا باید هدیه‌های کریسمس را در فروشگاه وال‌مارت برای مشتریان کادو کند یا اینکه به مدت ۳ روز پیراهنی را بر تن کند که روی آن نوشته شده بود «من هرگز از وال‌مارت دزدی نمی‌کنم.»، مگان میبایست این ۳ روز را جلوی در ورودی وال‌مارت بیاستد!

کاملاً مشخص است که مگان فاکس جریمه اول را انتخاب کرد و به گفته خودش با کادو کردن هدیه‌های کریسمس برای مشتریان وال‌مارت، تجربه خوبی داشته است. با این حساب بعید به نظر می‌رسد دوباره شاهد خبرهای سرقت مگان فاکس در رسانه‌ها باشیم.

بریتنی اسپیرز و سرقت کلاه‌گیس

هجدهم نوامبر سال ۲۰۰۷ بود که خبر سرقت بریتنی اسپیرز از یک فروشگاه لباس زنانه‌فروشی در رسانه‌ها پیچید، از قرار معلوم بریتنی اسپیرز که در آن زمان حسابی مشهور و شناخته شده بود به سرش می‌زند که از یکی از فروشگاه‌های لباس‌زنانه‌ فروشی بازدید کند.

در این بازدید چند لباس چشم بریتنی را می‌گیرد و می‌خواهد این لباس‌ها را امتحان کند، اما مسئولین فروشگاه به او اجازه نمی‌دهند تا این لباس‌ها را تنش کند، در این بین بریتنی که این لباس‌ها حسابی چشمش را گرفته بود اصرار می‌کند که باید حتماً آنها را امتحان کند و با فروشنده درگیر می‌شود.

قضیه بریتنی در همین‌جا تمام نشد و در حین خارج شدن نیز یک گلاه‌گیس را از سر یکی از مانکن‌های فروشگاه به سرقت برد. در حال حاضر مشخص نشده که آیا فروشنده از بریتنی برای این رفتار ناشایست شکایت کرده یا اینکه او را بخشیده است اما این نکته مهم است که بریتنی در سال ۲۰۰۸ نیز یک بار دیگر رفتار ناشایستی داشت و پس از اینکه در یک فروشگاه، لباسی را به تن کرده بود تا آن را امتحان کند. با همان لباس از مغازه بیرون می‌زند بدون اینکه پولی بابتش پرداخت کرده باشد.

خوشبختانه در این مورد نیز مدتی بعد بریتنی لباس را به فروشگاه باز می‌گرداند و پای پلیس به قضیه باز نمی‌شود. جالب است بدانید یک بار هم در دسامبر سال ۲۰۰۷، بریتنی فندک مالک یک پمپ‌بنزین را دزدید، جالب‌تر اینکه مالک این فندک از آن زمان تاکنون از فندکش دل نبریده و همچنان خواستار این است که بریتنی فندک او را پس دهد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: خبرگزاری ایلنا