تغییر چهره بازیگر جذاب سریال بازی تاج و تخت پس از 7 سال! عکس
جیسون موموآ بازیگر خوش چهره و جذاب سریال بازی تاج و تخت, پس از 7 سال ریش هایش را تراشید

چهره جدید جیسون موموآ

طرفداران سریال "بازی تاج و تخت" (Game of Thrones) مدت ها قبل مرگ شخصیت دوست داشتنی کال دروگو را تجربه کردند، وقتی که این جنگجوی قدرتمند در یک عمل اتانازی غم انگیز در دستان همسرش، دنریس تارگرین، و پس از آنکه دیگر امیدی به زنده بودن او نمی رفت کشته شد.

خداحافظی با جنگجوی بزرگ دوثراکی ها بسیار سخت بود و کمتر کسی احساس خود را در آن لحظه دردناک فراموش کرده است؛ زمانی که دنریس بالشی را روی دهان کال دروگو قرار می دهد و او را خفه می کند تا او را از رنجی که می کشد خلاص نماید.

اکنون ۷ سال از آن زمان می گذرد اما در ۱۷ آوریل ۲۰۱۹، کال دروگو چیزی شبیه مرگ دوباره را تجربه کرد زمانی که جیسون موموآ ریش مشهور خود را برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۲ اصلاح کرد.

جیسون موموآ که در سریال "بازی تاج و تخت" و برای تنها ۱۰ اپیزود در نقش کال دروگو ظاهر شد و در همین مدت کوتاه میلیون ها نفر را شیفته خود کرد، ویدیویی از خودش را در کانال یوتیوبی اش قرار داده که در آن ریش های مشهورش را اصلاح می کند.

در جایی در دل طبیعت که احتمالاً محل فیلمبرداری بازسازی فیلم " Dune" باشد، موموآ با یک ماشین اصلاح شارژی ریش هایش را می زند و با هر بخش از ریشش که فرو می ریزد با یکی از شخصیت های مهمی که در این سال ها با این هیبت در قالب آن بازی کرده بود خداحافظی می کند.


چهره جیسون موموآ پس از تراشیدن ریش هایش

چهره جیسون موموآ پس از تراشیدن ریش هایش



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: rooziato.com