خیانت بازیگر سرشناس به همسر خوش چهره اش! عکس
خیانت جاستین تیمبرلیک به همسرش جسیکا بیل این روزها حسابی خبرساز شده است

بحران‌خانوادگی زوج معروف هالیوودی

به نظر می‌رسد زوج جسیکا بیل و جاستین‌تیمبرلیک برای پشت سرگذاشتن بحرانی که دچارش شده‌اند از انجام هیچ‌کاری دریغ نمی‌کنند. جسیکا بیل ۳۷ ساله عصر روز چهارشنبه ۲۲ ژانویه با لبخندی که پهنای‌صورتش را دربرگرفته بود و یک پالتوی بلند و کلاهی روی سرش دیده شد.

یک منبع نزدیک به این دو به Us Weekly گفت که این زوج تحت‌درمان‌های‌روانی هستند تا بتوانند بحران ناشی از کار جاستین‌تیمبرلیک را از بین ببرند. جاستین چندی پیش در فضایی رمانتیک همراه با بازیگر الیشا وینرایت دیده شده بود.

این منبع می‌افزاید این زوج برای بهبود روابط خود پس از این مشکل که برای هر دو تلخ و بسیار تکان‌دهنده بود، در جستجوی راه‌حل و درمان مشکل هستند. اما جاستین به خوبی می‌داند جسیکا از او چه می‌خواهد و چگونه می‌تواند در نظر او بهتر شود و بارِ این فشار روانی را از روی همسرش بردارد.

جسیکا و جاستین مطمئنند درمان برای آن‌دو و رابطه شان بهتر است و جاستین با تمام وجود برای خروج از این طوفان تلاش می‌کند.

با وجود بحران موجود، کسی فکرش را نمی‌کرد آن دو با وجود شایعاتی مبنی بر عصبانیت شدید جسیکا باز هم در کنار یکدیگر دیده شوند.


جاستین تیمبرلیک و بازیگری که با او وارد رابطه شده است

جاستین تیمبرلیک و بازیگری که با او وارد رابطه شده است

چندی پیش تصاویری از جاستین تیمبرلیک به همراه هم بازی اش در فیلم Palmer، آلیشا وینرایت منتشر شد که این دو هنرپیشه را دست در دست یکدیگر نشان می‌داد. به محض انتشار این عکس‌ها، شمار زیادی از طرفداران تیمبرلیک و همسرش جسیکا بیل، از این رفتار انتقاد کردند.

آن‌ها بر این باور بودند با توجه به اینکه تیمبرلیک و بیل ازدواج کرده اند و یک پسر دارند، او حق نداشته دست زن دیگری را بگیرد و برخی معتقد بودند تیمبرلیک به دلیل نوشیدن بیش از حد الکل، در حالت عادی نبوده و وینرایت فقط تلاش کرده به او کمک کند.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir