ماجرای طلاق الهام حمیدی از همسر اولش!
الهام حمیدی بازیگر کشورمان توضیحاتی کوتاه درباره ازدواج اولش و سپس جدایی از همسرش را بیان کرد

الهام حمیدی درباره ازدواج اولش چه گفت؟

معمولا شایعات پیرامون سلبریتی ها زیاد است اما به تازگی الهام حمیدی درمصاحبه ای از طلاق خودش در سن کم پرده برداشت.الهام حمیدی که مدت زیادی از ازدواج دومش نگذشته است در مورد ازدواج اول و طلاق همسرش صحبت کرده است.

الهام حمیدی گفت: من یکبار حدود ۱۰ سال پیش در سن پایین ازدواج کردم و بعد از مدتی از یک دیگر طلاق گرفتیم و سرانجام نگرفت.

سال گذشته بود که الهام حمیدی در برنامه دورهمی از ازدواج نکردن و مجرد بودن خود صحبت کرد که این صحبت ها با حاشیه هایی همراه شده بود.  جمعه ۱۱ تیر ماه سال گذشته، در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد، ودر بخشی از این برنامه گفت ازدواج نکرده و مجرد است.تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی پس از این برنامه، به پیج او رفتند و یادآور شدند که پیش از این ازدواج کرده است.

بحث حتی بر سر حضور این بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های ارزشی سینما و تلویزیون، همراه با همسرش، در برنامه‌ای به نام ستاره‌هاست.

الهام حمیدی در توضیح این ماجرا نوشت:

«خواهشا منه عجول و لجباز و از ادامه فعالیت در اینستا و شبکه مجازی پشیمان نکنید ، خواهش میکنم وکیل پایه یک دادگستری نشید و من و ادمها و زندگی شخصی مارو قضاوت نکنید.

من سعی کردم گفت و گویی روان و بی ریا و خالص داشته باشم اما واقعا از دست برخی افراد نمیتوان آب خورد و براحتی نام و فامیلت و گفت چه برسه به مسائل شخصی و زندگی خصوصی.

من مخفی کاری نکردم و گفتم قسمت نشده ازدواج کنم چون در حال حاضر و مدتهاست مجردم و ازدواج نکردم و حاضر نیستم برای بیماری عده قلیلی سوژه باشم انهم در حوزه زندگی خصوصی ، همدیگرو زود قضاوت نکنیم.

ای کاش می ‌شد جای من بودید و برخی از این کامنت ها رو میخوندید و هضم می‌کردید ، ممنون از دوستان و دوستداران واقعی و پاک

خواهر همه ی شما الهام»



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: shomanews.com