بی توجهی عجیب بازیگر 47ساله هالیوودی به کرونا و گردش با معشوقه 31 ساله اش! عکس
بن افلک بازیگر 47 ساله هالیوودی رابطه عاشقانه ای را با آنا دی آرماس بازیگر 31 ساله آغاز کرده است

عکس های جدید بن افلک و آنا دی آرماس

در این روزها که کرونا سبک زندگی تمام مردم دنیا را تغییر داده و آنها را وادار به قرنطینه خانگی نموده و علی‌رغم هشدارهای متعدد از سوی پزشکان و کادر درمانی، اما هنوز هستند افرادی که این بیماری کشنده را جدی نگرفته‌اند؛ بن افلک و نامزدش آنا دی آرماس در خیابان‌های لس‌آنجلس بدون توجه به همه‌گیری کرونا به گشت و گذاری رمانتیک پرداختند.

رابطه این دو که با هم در فیلم (The Deep water) بازی می‌کنند، از همیشه جدی‌تر شده است. بن افلک ۴۷ ساله و برنده اسکار و آنا دی مارس بازیگر جیمز باند و ۳۱ ساله با لبخند در حال قدم زدن بودند و نشانه‌ای از نگرانی در چهره آنها به چشم نمی‌خورد.


عکس جدید بن افلک و آنا دی آرماس بی تفاوت به کرونا

عکس جدید بن افلک و آنا دی آرماس بی تفاوت به کرونا

آن‌دو پیشتر در کوبا با هم دیده شده بودند و با طرفدارانشان عکس یادگاری گرفتند. با این بی‌توجهی معلوم نیست آیا بن افلک و مارس هم به کرونا مبتلا شوند یا نه، زیرا ویروس منحوس ثابت کرده بین سلبریتی و مردم عادی تفاوتی قائل نیست و تعداد زیادی از چهره‌های مطرح دنیا نیز قربانی کرونا شده‌اند.

تام هنکس و وهمسرش ریتا ویلسون، ادریس البا، کریستوفر هیویو و اولگا کوریلنکو هنرپیشه فرانسوی و ریچل متیوز هنرپیشه آمریکایی از جمله بازیگرانی بودند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir