خانه لاکچری سلنا گومز برای سپری کردن قرنطینه! عکس
سلنا گومز برای سپری کردن قرنطینه بخاطر ویروس کرونا یک قصر زیبا و خاص را خریده است

خانه جدید سلنا گومز برای سپری کردن قرنطینه

سلنا گومز خواننده آمریکایی برای گذراندن دوران قرنطینه تصمیم گرفت تا خانه‌ای به ارزش ۴.۹ میلیون دلار در منطقه‌ی سان‌فرناندو در لس‌آنجلس ایالات متحده‌ی آمریکا خریداری کند تا بتواند دوران قرنطینه‌ی منحصر به فردی را سپری کند.

بنا به گزارش ورایتی، قصری که سلنا گومز خریده‌است قبلاً متعلق به ستاره‌ی راک آمریکایی به نام تام پِتی بوده‌است که در سال ۲۰۱۷ میلادی از دنیا رفت.

این قصر شش اتاق خواب و ۱۰ حمام دارد و به رشته کوه‌هایی زیبا مُشرف است، به علاوه یک اتاق ماساژ، چند استخر و انبار بزرگ خوراکی دارد و مساحت آن ۱۰۲۲ متر مربع است.


قصر لاکچری سلنا گومز

قصر لاکچری سلنا گومز

سلنا گومز به موازات خرید قصر جدیدش، تصمیم گرفته تا بخشی از درآمد فروش آلبوم جدیدش به نام Rare را به صندوق مهار کرونا اختصاص بدهد، با این حال خرید قصر برای گذراندن دوران قرنطینه همچنان مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است؛

بسیاری از کاربران پس از انتشار این خبر نوشتند که سپری کردن قرنطینه در چنین خانه ای بسیار کار آسانی است، برخی دیگر هم گفتند مهم نیست که این کاخ چند اتاق دارد، سلنا گومز هیچوقت نمی‌تواند در یک لحظه در همه‌ی آنها حضور داشته باشد، در نهایت او هم مثل بقیه باید در یک اتاق قرنطینه‌اش را سپری کند و قفس از طلا هم که باشد، باز هم قفس است، به خصوص برای او که همیشه در سفرهای تفریحی و تبلیغاتی بوده است. شما چه فکر می‌کنید؟



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir