حرمسرای کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با دختران قد بلند و زیبا!
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی مانند سایر دیکتاتور ها, علاقه زیادی به داشتن حرمسرا دارد

قطارِ لذتِ کیم جونگ-اون؛ حرمسرایی از دخترانِ جوان

کیم جونگ-اون، این «رهبرِ باهوشِ» کره شمالی، مردِ قدرتمندِ هسته‌ای و دشمنِ جیمز باند در دنیای واقعی، قطارِ سبز-خاکی رنگِ خودش را دارد. قطاری مجهز به تسلیحاتِ نظامی که دو موتور آن را با سرعتی در حدود ۳۷ مایل در ساعت روی ریل‌های کهنه و زهوار در رفته کشور جا‌به‌جا می‌کنند.

پیدا شدنِ سروکله این قطار در ایستگاهِ خصوصیِ محلِ اقامتِ کیم جونگ اون در ساحلِ وُنسان در هفته گذشته، آن را به سرعت به کانون توجه ماهواره‌های جاسوسی آمریکایی تبدیل کرد که از مدت‌ها پیش در پی سرنخی درباره زنده یا مرده بودنِ او بودند.

شایعه‌ها درباره مرگِ اون از روز ۱۵ آوریل شروع شد؛ یعنی روزِ مراسمِ جشنِ تولد پدربزرگش، کیم ایل سونگ و نخستین دیکتاتورِ کره شمالی، که کیم جونگ اون در آن غیبت داشت. برطبقِ شایعه‌ها کیم جونگ اونِ چاق که عادت دارد سیگار پشتِ سیگار روشن کند، به دنبالِ یک عملِ قلب جان باخته است.

تا حل شدنِ این معما، تحرکاتِ این قطار با دقت زیرِ نظرِ واشنگتن و سئول است. این قطار آنقدر بزرگ است و آنقدر کند حرکت می‌کند که شناسایی آن از فضا کار سختی نیست.

این قطار ۲۰ عدد یا کمی بیشتر واگن، یک سالنِ بزرگ که دو طرف آن کاناپه‌هایی با چرمِ مرجانیِ صورتی قرار گرفته، یک اتاقِ کنفرانسِ مدرن و تمام‌-سفید، یک دفتر کار مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و یک آشپزخانه با ظرفیتِ تهیه بهترین غذا‌ها را دارد.

خرچنگ تازه، بهترین نوشیدنی‌ها و مأمورانِ زیبای زنِ قطار ترکیبی عالی را برای یک گردشِ دیکتاتورمآبانه تشکیل می‌دهند. این حاکمِ آخرین بسترِ کمونیسمِ استالینیستی، تفریحات دیگری هم دارد. گفته می‌شود کیم، که با یک خوانندۀ ۶ سال از خودش کوچکتر ازدواج کرده، یکی از آیین‌های پدرِ فقیدش، کیم جونگ ایل را زنده کرده است. ک

یم جونگ ایل «تشکیلاتِ لذت»، متشکل از دخترانِ جوان داشت که در هر لحظه که اراده می‌کرد آن‌ها را فرا می‌خواند تا او و ملتزمانش را سرگرم کنند.

او وقتی در سال ۲۰۱۲ به قدرت رسید، استخدامِ دخترانِ نوجوان به عنوان ملعبه‌های جنسی را متوقف کرد. اما گفته می‌شود که ۳ سال بعد از مرگِ پدرش این کار را دوباره از سر گرفته است. او در سال ۲۰۱۵ دستور داد دخترانِ «بلند قد و زیبا» را استخدام کنند و پیش از آن مطمئن شوند که همه باکره هستند.

به این دختران ۱۴۰۰ پوند – که رقمِ بالایی در کره شمالی است – پرداخت می‌شود. به والدین اطلاع داده می‌شود که دخترانشان برای خدمت به رهبر در «مأموریتِ دولتی» به خدمت گرفته شده‌اند.

یکی از مقاماتِ روسی که توانسته است یکبار داخلِ این قطار را ببیند درباره آن گفته است: «هر نوع غذایی از روسی، چینی، کره‌ای، ژاپنی و فرانسوی را می‌توانید سفارش بدهید.»



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: faradeed.ir