تحول عجیب پست های اینستاگرام مریم کاویانی پس از ازدواج سیاسی اش
مریم کاویانی بازیگر کشورمان پس از ازدواج با رامین مهمانپرست سبک زندگی متفاوتی را تجربه می کند

تغییرات مریم کاویانی پس از ازدواج سیاسی اش

مریم کاویانی بازیگری که مخاطبان سینما و تلویزیون چهره او را بیشتر با نقش رعنا در سریال او یک فرشته بود، به خاطر می‌آورند. او متولد سال ۱۳۴۹ در اهواز با اصالتی مازندرانی است.

از لباس سفید پرستاری تا بازیگری در سینما و تلویزیون

قبل از بازیگری پرستار بوده و این طور که گفته می‌شود به طور اتفاقی بازیگر شده است. ماجرا از این قرار بود که: روزی گذر نادر مقدس (کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده) به بیمارستان مهراد که او در آنجا مشغول به کار است، می‌افتد. مقدس از او دعوت می‌کند تا بازدیدی داشته باشد از پشت صحنه فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت دارد.

کاویانی بر تردیدهایش غلبه می‌کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم حاضر می‌شود. مقدس به او می‌گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مانتوی سفیدی بر تنش می‌پوشانند و روانه جلوی دوربینش می‌کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و این‌گونه مریم کاویانی بازیگر می‌شود.

مریم کاویانی از ازدواج اولش یک پسر دارد و در دوران کاری خود بیشتر در تلویزیون فعالیت کرده است.

او در مراسم اکران فیلمی خبر ازدواجش با رامین مهمانپرست را رسما اعلام کرد. مهمانپرست سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان، لهستان و مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد.

مریم کاویانی پس از آنکه خبر ازدواجش با رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت خارجه رسانه‌ای شد، در حرکتی جالب، همه‌ی عکس های خود را که ظاهری متفاوت تر از ظاهر فعلی اش داشت را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد.

انتقام‌گیری از ترامپ تا تبریک به رئیس جدید مجلس

در ماه‌های گذشته محتوای پست‌های مریم کاویانی متحول شده و بیشتر جنبه سیاسی پیدا کرده است. جدیدترین پست سیاسی او که واکنش‌های مختلف کاربران را به همراه داشت تبریک او به محمدباقر قالیباف به دلیل ریاست مجلس شورای اسلامی است.

نکته جالب توجه این است که او بخش کامنتهای این پست را بست و بعد از گذشت پنج ساعت پس از این پست نیز یک استوری منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: "هیچ اتفاقی چه خوب و چه بد بدون اراده و خواست خدا نیست، پس جایگاه کسی را قضاوت نکنیم، من همانی هستم که باید باشم."

فارغ از آنچه که می‌توان قضاوت نامید، طبیعتاً این تحول و چرخش در ماهیت پست‌های اینستاگرامی او، هر ذهن کنجکاوی را به خود معطوف می‌کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir