ابی پس از 50 سال ریش هایش را تراشید!! + عکس جالب
ابی خواننده 71 ساله پس از 50 سال برای اولین بار ریش و سبیل خود را بطور کامل تراشید

ابی در حمایت از کارزار یونیسف ریش خود را پس از ۵۰ سال تراشید 7

ابی، خواننده مطرح ایرانی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی اعلام کرد که پس از حدود ۵۰ سال ریش‌های خود را برای یک کارزار کمک به یونیسف به‌طور کامل تراشید.

ماجرا از هفته پیش شروع شد که این خواننده به مناسبت تولدش اعلام کرد که از دوستانش خواهش کرده است که اگر می‌خواهند برای تولدش کادو تهیه کنند، آن را به‌طور نقدی به یونیسف بدهند.

وی از مردم هم درخواست کرد که در این کارزار شرکت کنند و از طریق بنیاد «با تو» که خود موسس آن است، کمک‌های نقدی خود را به یونیسف اهدا کنند.

طبق نوشته سایت بنیاد خیریه «باتو» این بنیاد بر روی ارتقاء زندگی کودکان فارسی زبان در سراسر دنیا تمرکز دارد.

ابی در اینستاگرام نوشت: «بنیاد خیریه «با تو» به منظور حمایت از فعالیت‌های مهمی که یونیسف در سطح جهان انجام می‌دهد و در جهت کمک به کمپین جهانی آن‌ها در پاسخ به کووید-۱۹ که در حال حاضر تامین کننده کمک‌های حیاتی برای ایران است، کمک مالی اهدا خواهد کرد.»

این خواننده مطرح ایرانی در نهایت امروز با انتشار ویدئویی که در آن فردی در حال اصلاح و تراشیدن ریش‌هایش مشاهده می‌شود، گفت: «چندین دهه از زدن ریش خودم خودداری می‌کردم. برای این‌ کار هدفی تعیین کردم و گفتم تنها در این صورت حاضرم این کار را انجام دهم اما هرگز فکر نمی‌کردم به این سرعت کمک‌ها جمع‌آوری شود و مجبور شوم بروم جلوی آینه.»


ابی قبل و بعد تراشیدن ریش هایش
ابی قبل و بعد تراشیدن ریش هایش



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: یورونیوز