آمادگی معشوقه ایلان ماسک برای مردن در مریخ!
نامزد و معشوقه ایلان ماسک آمادگی خود برای مردن در مریخ را اعلام کرد

اعلام آمادگی نامزد مدیر تسلا برای مرگ در کره مریخ!

گرایمز، شریک زندگی ایلان ماسک به تازگی در صفحه اینستاگرام خود به طرفداران گفته است که آمادگی دارد تا در کره مریخ بمیرد. این خواننده ۳۳ ساله با این گفته خود حواشی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت و این در حالی است که شریک او نیز همچنان در حال تلاش برای لمس کره مریخ است.

گرایمز زندگی مشترکش با ایلان ماسک را از سال ۲۰۱۸ شروع کرده و حاصل آن تا به این جای کار یک فرزند بوده است. او جمله‌اش را با انتشار تصویری از خود در کنار تاسیسات استاربیس ایلان ماسک به نظر ۱.۷ میلیون فالوئر خود رساند. این خواننده کانادایی قبل‌تر اظهار کرده بود که می‌خواهد به رساندن حیات به مریخ کمک کند. او می‌خواهد در ۵۰ سالگی به این سیاره نقل مکان کرده و به ایجاد کلنی انسان‌ها در آن کمک کند.

در اوایل این ماه شریک زندگی گرایمز، ایلان ماسک ادعا کرد که تا سال ۲۰۳۰ ساخته‌هایش به خاک مریخ خواهند رسید. او طبق برنامه ریزی‌هایش می‌خواهد تا سال ۲۰۵۰ یک میلیون نفر را به کره مریخ فرستاده و یک شهر در آنجا ایجاد کند. البته برنامه ریزی‌ها آنچنان هم خوب پیش نمی‌رود و به تازگی یکی از موشک‌های اسپیس اکس در تگزاس پس از فرود منفجر شد. این دومین باری است که استارشیپ اسپیس اکس پس از گذشتن دقایقی از فرود منفجر می‌شود.

باید در نظر داشت برنامه‌های ایلان ماسک برای همه چهره‌ای خوشایند ندارد و برخی از کارشناسان انتقادهایی را به آن وارد کرده‌اند. برای مثال لرد مارتین ریس کیهان شناس انگلیسی برنامه‌های ایلان ماسک را «توهمی خطرناک» می‌داند. همچنین نیل دگراس تایسون معروف نیز انتقال جمعیت به مریخ را غیر واقعی خوانده است.

کلر الیز بوچر که با نام گرایمز شناخته می‌شود خواننده اهل کانادا و متولد ۱۷ مارس سال ۱۹۸۸ است. وی تاکنون ۵ آلبوم و یازده ترک به صورت مجزا منتشر کرده است. او در کودکی در مدرسه کاتولیک تحصیل کرده است. او در سال ۲۰۰۶ از ونکوور به مونترال نقل مکان کرد تا بر روی علوم اعصاب و زبان روسی تمرکز کند اما در اوایل سال ۲۰۱۱ او از ادامه تحصیل سرباز زد و دیگر ادامه نداد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir