هزینه های سرسام آور جدایی آنجلینا جولی و برد پیت
هزینه های طلاق آنجلینا جولی و برد پیت درحال تبدیل شدن به پرهزینه ترین طلاق هالیوود می باشد

هزینه جدایی برد پیت و آنجلینا جولی

طلاق تلخ و غم انگیز برد پیت و آنجلینا جولی در حال تبدیل شدن به پرهزینه‌ترین طلاق هالیوود از نظر حقوقی است.

این زوج در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر آشنا شده و در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند اما دو سال بعد از ازدواجشان آنجلینا جولی بخاطر چیزی که آن را «تفاوت‌های غیر قابل تطبیق» خوانده بود درخواست جدایی می‌کند.

کارشناسان حقوقی حاضر در لس آنجلس می‌گویند هر کدام از این سلبریتی‌ها برای پیشروی پرونده حقوقیشان بیش از ۱ میلیون دلار را صرف کرده‌اند و می‌گویند حتی جدال آن‌ها بر سر حضانت بچه‌ها نیز می‌تواند تا ۶ سال دیگر ادامه داشته باشد دلیل آن هم این است که آن‌ها هنوز تصمیم نگرفته‌اند تا چگونه ثروت فوق‌العاده زیاد و حضانت فرزندان خود را بینشان تقسیم کنند.

اخیرا آنجلینا جولی تابلو نقاشی وینستون چرچیل که برد پیت در سال ۲۰۱۱ به عنوان هدیه برای او خریداری کرده بود را به مبلغ ۱۱/۵ میلیون دلار به فروش رساند. شایعات حاکی از آن است که جولی این کار را برای تامین مالی کارهای حقوقی‌اش در جدال با بازیگر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» یعنی برد پیت، انجام داده است.

یکی از وکلای طلاق در لس آنجلس می‌گوید: «من فکر می‌کنم این پرونده به یکی از پرهزینه‌ترین پرونده‌های طلاق در تاریخ هالیوود از نظر حقوقی تبدیل شود.» او ادامه می‌دهد: «این پرونده بیش از ۴ سال است که در جریان است و به یکی از طولانی‌ترین مواردی تبدیل شده است که ما دیده‌ایم. من اعتقاد دارم تا به اینجای کار آنجلینا جولی و برد پیت هر کدام ۱ میلیون دلار خرج کرده باشند چرا که آن‌ها از وکلای بسیار معتبر و سرشناسی استفاده می‌کنند.»

او افزود: «نرخ حقوق این وکلا به طور ساعتی ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار حساب می‌شود و من فکر می‌کنم آن‌ها هفته‌ای ۴۰ تا ۵۰ ساعت کار می‌کنند. آن‌ها همچنین یک قاضی خصوصی نیز استخدام کرده‌اند که احتمالا هزینه‌ای ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار بصورت ساعتی را در بر دارد. پس با همه این اوصاف فکر می‌کنم آن‌ها روزی ۱۰ هزار دلار خرج می‌کنند.»



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir