قدم زدن عاشقانه جنیفر لوپز و بن افلک! عکس
بنظر می رسد رابطه جنیفر لوپز و بن افلک خیلی جدی تر از قبل شده و آنها رابطه نزدیکی با یکدیگر را تجربه می کنند

 جدی شدن رابطه خواننده جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک یک روز پیش از خوشگذرانی شان همراه با فرزندان در استودیو یونیورسال، در حال قدم زدنی عاشقانه دیده شدند. این دو بدون حضور فرزندانشان، روز شنبه یک پیاده روی آرام را در منطقه همپتونز در لانگ آیلند تجربه کردند. بازیگر ۴۸ ساله و خواننده ۵۱ ساله در حالی که به یکدیگر تکیه کرده و دستاهیشان را در هم قفل کرده بودند بسیار عاشق به نظر می رسیدند.

جنیفر که استاد پوشیدن لباس های شیک و پرزرق و برق است، روز شنبه اما لباس های خیلی ساده ای به تن داشت، از جمله یک سویشرت سفید ساده و شلوار خاکی مشابه. بن نیز لباس های ساده ای پوشیده و ظاهراً ظاهر خود را به ظاهر عشقش ست کرده بود. این دو در پیاده روی عصرگاهی خود بسیار عاشق به نظر می رسیدند.

گاهی اوقات جنیفر لوپز سرش را روی شانه و بازوی بن می گذاشت در حالی که بازیگر و کارگردان مشهور آمریکایی در گوش او زمزمه کرده و دست هایش را دور او حلقه کرده بود. جنیفر همچنین دستش را دور کمر بن انداخته و هر دو هر چند وقت یکبار دست هایشان را دور هم گره می زدند. اگر چه به نظر می رسید که این دو در دنیاهای خودشان هستند، بن و جنیفر دو نفر از دوستانشان را نیز در کنار خود داشتند.


قدم زن عاشقانه جنیفر لوپز و بن افلک

قدم زن عاشقانه جنیفر لوپز و بن افلک

این چهار نفر به سمت ساحل پیاده روی کرده و سپس به نقطه شروع پیاده روی بازگشتند. در حالی که جنیفر ظاهراً شیفته و مبهوت صحبت های سه نفر دیگر بود، بن گهگاهی شروع به خندیدن می کرد. علاوه بر پیاده روی پر از آرامششان، این دو همراه با هم به خرید نیز رفتند. جنیفر لوپز و بن افلک روز جمعه به لانگ آیلند پرواز کرده بودند، مدت کوتاهی بعد از اینکه خانواده هایشان را برای یک سفر جذاب به استودیو یونیورسال در هالیوود دور هم جمع کنند.

در این سفر خانوادگی، دوقلوهای ۱۳ ساله جنیفر به نام های امی و مکس و کوچکترین فرزند بن افلک، ساموئل ۹ ساله حضور داشتند. دختران ۱۵ و ۱۲ ساله او ویولت و سرافینا نیز جداگانه به یک پارک سرگرمی رفتند. جنیفر لوپز این دو فرزند را از رابطه اش با مارک آنتونی دارد و بن افلک نیز از ازدواجش با جنیفر گاردنر صاحب این سه فرزند شده است.

در ماه های اخیر خبرهایی از وقت گذرانی روزافزون بن افلک با بچه های جنیفر شنیده می شود که نشان از تصمیم این دو برای شروع رابطه عاشقانه مجددی است. در ژوئن گذشته، بن و جی لو در حال بوسیدن هم برای اولین بار بعد از به هم پیوستن مجددشان در جریان یک مهمانی شام خانوادگی در نوبو مالیبور دیده شدند که به مناسبت جشن تولد ۵۰ سالگی خواهر جنیفر لوپز گرفته شده بود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir