جزئیاتی از مراسم ازدواج میلیونی دلاری دختر بیل گیتس
مراسم ازدواج دختر بیل گیتس با یک پسر مصری برگزار شد

مراسم ازدواج دختر بیل گیتس

شنبه، جنیفر گیتس برای لحظاتی در کنار پدر میلیاردش پیش از شروع ضیافت عظیم عروسیش به صحبتی دوستانه پرداخت، تا جایی که عکس‌هایی از انها در حالی که بر پشت بام قصر وینچستر بیل گیتس به مزاح و خنده مشغول بودند ثبت شده است.

دو میلیون دلار برای ضیافت شام و تدارکات عظیم مراسم عروسی دختر بیل گیتس با جوانی مصری هزینه شد.

این ضیافت بزرگ برای چند روز در هفته ادامه داشت ولی شب جمعه از چندین لحاظ مهم‌تر بود چرا که پدر و مادر جنیفر که متارکه کرده بودند بار دیگر کنار هم قرار گرفتند.

بیل و میلاندا پس از ۲۷ سال زندگی مشترک سرانجام تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند ولی سرانجام به خاطر مراسم عروسی دخترشان سرانجام جمعه شب در کنار دیگر مهمانان این مراسم حاضر شدند. آنها آگوست ۲۰۲۱ از یکدیگر جدا شدند.

بیل گیتس دراین مراسم با کت و شلواری مشکی و همسر سابقش با لباسی رنگین ظاهر شدند. آنها عکسهایی را کنار دخترشان با لبخندی بر لب و احساس خرسندی و فراغ بال ثبت کردند و پس از آن در روزی دیگر جنیفر به همراه همسر و پدر ومادر و برادر کوچکترش در پشت بام خانه خود  برای گذراندن اوقات خوشی خارج شدند.

همسر جنیفر  "نائل نصار" جوانی مصری است که شناسنامه امریکایی دارد. پدر ومادر او هر دو مصری هستند ولی خودش در شیکاگو به دنیا آمده است و بیشتر سالهای زندگی خود را در محلی که پدرش شرکت مهندسی معماری در کویت دارد سپری  کرده است.

این جوان بر سه زبان زنده دنیا یعنی عربی انگلیسی و فرانسوی مسلط است و در سال ۲۰۰۹ به امریکا مهاجرت کرده است ودرسال ۲۰۱۳ از دانشگاه استنفورد در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شده است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir