اولین بازی‌اش در عرصه تصویر سریال "زیر گنبد کبود" به کارگردانی بهمن زرین پور بود.. اگر توانسته باشم فقط یک بار مردم را بخندانم، برده‌ام...
 
 
برزو ارجمند
پدرش را تنها استاد ومنتقدش در عرصه بازیگری می‌داند.
بازی در سریال‌های طنز برای او یک اتفاق به شمار می‌آید. بچه مشهد است. یادم می‌آید آن زمان دیوانه نوشته‌های دکتر شریعتی بودم. از مدرسه فرار می‌کردم و به حرم می‌رفتم تا کتاب‌های شریعتی را بخوانم به طوری که سال اول دبیرستان مردود شدم.
بزرگ‌ترین حسن"صاحبدلان" متن قوی آن بود که بازیگر را به جنب و جوش می‌انداخت.
دقیقاً جزو متنهایی بود که نمی‌توانستی صبح بیایی سر صحنه و بروی جلوی دوربین، باید حتماً از قبل متن را می‌خواندی. نوع فعل‌های به کار رفته به نوعی بود که من دیالوگها را پنج، شش مدل می‌گفتم و در آخر یکی را انتخاب می‌کردم تا مخاطب با یک با گوش دادن، دیالوگ‌ها را به خوبی درک کند. صاحبدلان در زندگی‌ام یک نقطه عطف است. به خاطر بازی در صاحبدلان یک جایزه خصوصی دریافت کردم.
اولین بازی‌اش در عرصه تصویر سریال "زیر گنبد کبود" به کارگردانی بهمن زرین پور بود. پرویز پرستویی در مورد او می‌گوید:"برزو عالی بازی می‌کند...". او می‌گوید: اگر توانسته باشم فقط یک بار مردم را بخندانم، برده‌ام. دوست دارم نقشی به من پیشنهاد شود مثل "هامون" تک بازیگر و پرسوناژ اصلی و در عین حال خود اثر هم قوی و پر قدرت باشد.
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ(www.seemorgh.com/entertainment)
منبع: کتاب هفت