مسئله انتخابات ریاست جمهوری امریکا نه تنها در محافل سیاسی بلکه در میان طالع‌بینان و پیشگویان نیز داغ است. قرار است حدود هزار و پانصد طالع‌بین..
 
 

مسئله انتخابات ریاست جمهوری امریکا نه تنها در محافل سیاسی بلکه در میان طالع‌بینان و پیشگویان نیز داغ است. قرار است حدود هزار و پانصد طالع‌بین و پیش گو از سراسر جهان در کنفرانس طالع‌بینی در دنور گردهم آیند تا تازه‌ترین اطلاعات خود را با یکدیگر مبادله کنند و در این میان یکی از موضوعات مورد بحث سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری امریکا است.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان ،جنی ماوس خبرنگار سی ان ان در گزارشی به بررسی نظر این گروه درباره سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری امریکا پرداخته است.
قرار است حدود هزار و پانصد طالع‌بین و پیشگو از سراسر جهان در کنفرانس طالع بینی در دنور گردهم آیند تا تازه‌ترین اطلاعات خود را با یکدیگر مبادله کنند و در این میان یکی از موضوعات مورد بحث سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری امریکا است.
در حالی که سیاستمداران امریکا روی سن و پیربودن مک کین برای ریاست جمهوری امریکا تمرکز کرده‌اند طالع‌بینان روی تاریخ تولد او کار می‌کنند.
یکی از طالع‌بینان پیش بینی کرده بود که در سه‌شنبه بزرگ هیلاری برنده خواهد بود. استیونس طالع‌بین دیگری که همه از روی وضعیت ستارگان پیش‌بینی می‌کنند دو ماه پیش گفته بود بالاترین مقام را در امریکا یک زن در اختیار خواهد‌گرفت.
یکی دیگر از پیش‌گویان دو سال پیش در اظهاراتی عجیب گفته بود رئیس‌جمهوری کنونی بار دیگر رئیس جمهور خواهد شد.
یك پیشگو با کارتهای مخصوص نیز بخت مک کین را روشن‌تر دیده است. صوفیه براون یکی از مدعیان توانایی ذهن‌خوانی نیز که تا کنون حرفهایش بیش از دیگران واقعیت یافته است گفته است اوباما رئیس جمهوری آینده خواهد بود.
نظر سنجی گالوپ نشان می‌دهد بیست و پنج درصد از مردم امریکا به طالع‌بینی باور دارند. البته مسئله پیش‌بینی به طالع‌بینان محدود نیست و حتی مک کین نیز پیش‌بینی کرده است در سال دوهزار و سیزده بن‌لادن بازداشت یا کشته خواهد شد.
حتی برخی کودکان نیز از این مسئله مستثنی نیستند و وقتی از یکی از آنها درباره مک‌کین پرسیده شد جواب منفی داد و وقتی از او پرسیدند هیلاری کلینتون چطور؟ گفت: باراک اوباما رئیس جمهوری ‌آینده خواهد بود.
 
   
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: جام‌جم آنلاین