رابطه عاشقانه وزیر امور خارجه آمریكا با یك جوان عرب فاش شد. كاندولیزا رایس این روزها در حال و هوای عاشقانه‌ای با یك جوان عربی به سر می‌برد...
 
 

ماجرای جدید رابطه عاشقانه وزیر امور خارجه آمریكا با یك جوان عرب فاش شد.
منابع آگاه به روزنامه الجزایری "الشروق" اعلام كردند: كاندولیزا رایس این روزها در حال و هوای عاشقانه‌ای با یك جوان عربی به سر می‌برد.

این جوان عربی از نزدیكان یكی از سران عرب است كه رایس وزیر سیه‌چهره وزارت امور خارجه آمریكا در حاشیه سفرهای خود به خاورمیانه كه به بهانه بررسی روند صلح منطقه انجام می‌شود با وی دیدار می‌كند. از آن سو این جوان عرب نیز با سفرهای خود به اروپا و آمریكا فرصت‌هایی برای دیدار با رایس به وجود می‌آورد.

منابع آگاه كه خواستند نامشان فاش نشود، افزودند: این جوان عربی بسیار خوش‌چهره و خوش‌ظاهرتر از آن است كه رایس بتواند او را به چنگ بیاورد.

این جوان عربی در مقابل از رضایت پشت‌پرده وزارت خارجه آمریكا برخوردار است به طوریكه وی می‌تواند در بخش‌های مختلف این وزارت به راحتی تردد كند در حالیكه این امر برای بسیاری ممنوع است.

بنابر گفته این منابع، حكایت عاشقانه كاندولیزا رایس به حدی جدی است كه وی بی‌صبرانه منتظر پایان یافتن دوره ریاست ‌جمهوری جرج بوش است تا بتواند با فراغ بال به روابط عاشقانه خود بپردازد.

در همین راستا دستگاه اطلاعاتی آمریكا از بیم فاش شدن رابطه رایس با این جوان عرب، به رایس هشدار داده است تا این امر همچنان در خفا باقی بماند و خبری از آن به بیرون درز نكند، به ویژه اینكه عكس‌ها و مواضع آنان ممكن است به وجهه دولت آمریكا و موقعیت آن رهبر عربی خدشه‌ای وارد بكند.

منابع آگاه افزودند: كاندولیزا رایس تاكید كرده است رابطه او با آن جوان عرب تنها در حد دوستی است و نه بیشتر از آن، علاوه بر اینكه این امر نیز از ویژگی‌های شخصی اوست و بر عملكرد و كار وی با بزرگان كاخ سفید اثری نخواهد گذشت.

این نخستین بار نیست كه خبرهایی از روابط عاشقانه رایس به گوش می‌رسد زیرا پیش از این نیز خبرگزاری «برناما» مالزی، در اواخر شهریور سال 1385، اعلام كرد: گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه رایس با وزیر خارجه كانادا هنگامی بروز كرد كه رایس مدتی را در تفریحگاه اختصاصی "مك‌كی" وزیر امور خارجه كانادا گذراند.

در عین حال در همان روزها روزنامه نیویورك‌تایمز مطلبی با نام «رقص دیپلماسی به درد بدگویی می‌خورد» به همراه عكسی از رایس و مك‌كی چاپ كرد كه دست در دست یكدیگر داشتند و عاشقانه به یكدیگر نگاه می‌كردند.

وزارت امور خارجه آمریكا در آن سال این مسئله را بی‌اهمیت خواند و اعلام كرد: «این یكی از مسائلی است كه رسانه‌ها به آن بیش از حد می‌پردازند.»

به گزارش خبرگزاری برناما مالزی، رایس كه پنجاه و اندی سال، سن دارد و هنوز ازدواج نكرده است، شخصیت جذابی برای همتایان مرد خود از جمله مك‌كی 41 ساله كه وی نیز مجرد است، محسوب می‌شود.

پیش از این نیز گزارش‌هایی درباره روابط عاشقانه رایس با «ماسیمو دالما»، وزیر خارجه ایتالیا و «جك استرا»، وزیر خارجه انگلیس وجود داشت اما به زودی به فراموشی سپرده شد.
 
گردآوری :گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: جهان نیوز