مرسدس بنز و ساخت یک دوچرخه 33 میلیون تومانی! + عکس
به تازگی بزرگترین شرکت های خودروساز دنیا به تدریج وارد بازار طراحی و ساخت پیشرفته ترین دوچرخه ها شده اند که مرسدس بنز یکی از آنهاست.

در سالهای گذشته شرکت های مطرح خودروسازی نظیر مک لارن، جگوار، استون مارتین و لامبورگینی نیم نگاهی به سیستم های حرکتی دیگر از جمله طراحی و ساخت موتورسیکلت و دوچرخه های لوکس داشته اند. با ورود پورشه به این فرآیند، رقابت داغ تر از هر زمان دیگری شده و اکنون نیز مرسدس بنز با رونمایی از تازه ترین نوآوری خود در این عرصه توجه علاقمندان به این نوع دوچرخه های خاص را به خود جلب کرده است.

به تازگی مرسدس همکاری جالب توجهی را با Rotwild آغاز کرده است. این شرکت تخصص ویژه ای در طراحی و ساخت انواع دوچرخه دارد. نتیجه این همکاری طراحی دوچرخه ای فوق مدرن به نام Rotwild GT S بوده است که کاملا مشخص است در ساخت آن از مرسدس AMG GT الهام گرفته شده است.

مرسدس بنز و ساخت یک دوچرخه 33 میلیون تومانی! + عکس

مرسدس بنز و ساخت یک دوچرخه 33 میلیون تومانی! + عکس

بدنه دوچرخه از فیبر کربنی ساخته شده تا وزن آن بسیار اندک بوده و در عین حال از استحکام لازم برخوردار باشد.

نکته جالب توجه این است که در طراحی بخش های مختلفی از این دوچرخه از فناوری های به کار رفته در خودروهای ویژه فرمول یک از جمله سیستم ترمز استفاده شده است.

طراحان تلفیق دو رنگ زرد طلایی و مشکی کربنی را برای این محصول خلاقانه انتخاب کرده اند تا اثرگذاری آن بر مخاطب به اوج خود برسد.

تنها یکصد دستگاه از این دوچرخه فوق مدرن ساخته و گفته می شود نزدیک به 11 هزار دلار قیمت خواهد داشت.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com