روشی برای پیدا کردن گوشی گمشده
درصورتی که گوشی موبایل خود را گم کرده اید یا گوشی شما به سرقت رفته است شاید به کمک روش زیر بتوانید گوشی گمشده خود را پیدا کنید.

معضلی که ذهن اکثر استفاده کنندگان موبایل و وسایل هوشمند را به خود مشغول کرده است مفقود شدن این وسایل است چرا که همیشه با این اضطراب مواجه هستیم که به حریم خصوصیمان تجاوز نشود و یا این که از اطلاعات شخصی مثل شماره تلفن ها یا بسیاری از اطلاعات دیگر سوء استفاده نشود.

تا چند وقت قبل برای پیگیری سرقت و یا مفقود شدن تلفن همراهتان مجبور بودید که درگیر روندی سخت و طاقت فرسا شوید و یا این که قید آن را بزنید.

بالاخره فعالین حوزه IT مشغول به کار شدند و برنامه ای را طراحی کردند که می تواند با ارسال یک پیام ساده به راحتی تلفن همراهتان را پیدا کنید.

شما در سيستم عامل ios با نصب برنامه find my iphone و البته فعال کردن آن در تنظيمات می توانيد در هر لحظه ای با ورود به اپل آیدی از محل تلفن همراهتان با خبر شوید.

در اندرويد هم تنها كاری كه لازم است انجام بدهيد این است كه به حساب كاربری جيميل خود وارد شوید و در قسمت جستجو گوگل جمله find my phone  راتايپ كنيد تا گوگل جای گوشی شما رو پيدا کرده و همان ابزار های اپل را در اختيارتان قرار بدهد.

نکته:برای استفاده از این اپلیکیشن باید در هر دو سيستم عامل apple Id و اندروید حساب کاربری جیمیل تان فعال باشد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir