عکس باریک ترین گوشی سامسونگ گلکسی A8 لو رفت
سامسونگ در حالی «گلکسی A8 » با ضخامت ۵.۹۴ میلی متر را عرضه خواهد کرد که این محصول نام باریک‌ترین اسمارت فون گلکسی سامسونگ را به خود اختصاص داده است.

کمپانی های مختلف فناوری برای اینکه بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند در تلاشند تا محصولات متفاوتی را تولید کنند. برای مثال، باریک ترین اسمارت فون یا سبک ترین تبلت.

تصاویری از محصول جدید سامسونگ با نام Galaxy A8 گلکسی A8 لو رفته تا این اسمارت فون باریک ترین محصول خانواده گلکسی باشد. این محصول در حالی عرضه می شود که سری قبلی یعنی گلکسی A7 با ضخامت ۶.۳ میلی متر روانه بازار فناوری شده بود اما اکنون محصول جدید یعنی گلکسی A8 با ضخامتی در حدود ۵.۹۴ میلی متر تولید شده تا نام باریکترین محصول خانواده گلکسی سامسونگ را از آن خود کند.

گوشی گلکسی A8 سامسونگ

گوشی گلکسی A8 سامسونگ

این محصول از ابعاد ۱۵۸ در ۷۶.۷۷ بهره می برد تا اولین اسمارت فونی باشد که زیر ۶ میلی متر ضخامت دارد. سامسونگ هنوز به طور رسمی تصاویر منتشر شده از این محصول را تایید نکرده اما تاییدیه این محصول از سوی مرکز اعطای گواهی ارتباطات چین می تواند دلیلی برای عرضه این گوشی هوشمند در آینده ای نه چندان دور باشد.

از ویژگی های این محصول می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع AMOLED (امو ال ای دی) و وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و همینطور  Snapdragon ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و قابلیت ارتقاء از طریق میکرو اس دی را نام برد.

این محصول از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و همینطور دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل برخوردار است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان باتری  ۳۰۵۰mAh و پشتیبانی از شبکه های LTE (ال تی ای) را نام برد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com