با مشخصات و قیمت گوشی گلکسی A9 سامسونگ آشنا شوید!
اگر علاقمند به خرید گوشی گلکسی A9 می باشید, با ما همراه شوید تا با مشخصات و حدود قیمت گوشی گلکسی A9 اشنا شوید.

گوشی گلکسی A9

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A9 که چند روز پیش در چین رونمایی شد به زودی در اختیار علاقه مندان به آن قرار خواهد گرفت و البته چین نخستین کشوری خواهد بود که این گوشی در آن عرضه می شود. در حالی که سامسونگ هنوز به طور رسمی قیمت گلکسی A9 را اعلام نکرده است، به نظر می رسد قیمت آن ،حداقل در چین، بیشتر از 500 دلار نباشد.

براساس تصویری که امروز فاش شده و در شبکه های اجتماعی چین دست به دست می شود، سامسونگ این محصول تازه خود را با قیمت 3199 یوآن چین، که تقریبا معادل 493 دلار آمریکا است خواهد فروخت.


گلکسی A9 با داشتن صفحه نمایش 6 اینچی سوپر AMOLED با ابعاد 1080 در 1920، یکی از بزرگترین گوشی های هوشمندی است که سامسونگ تاکنون تولید کرده است. این گوشی هم درست مانند سایر اعضای خانواده گلکسی سامسونگ دارای بدنه ای فلزی و بسیار نازک ( با ضخامت 7.4 میلی متر) است.


گلکسی A9 سامسونگ یکی از نخستین گوشی های هوشمند در جهان است که به پردازنده اسنپدراگون 652 (که تا پیش از این با نام اسنپدراگون 620 شناخته می شد) هشت هسته ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز ساخت شرکت کوالکوم مجهز است. از سایر مشخصات این گوشی می توان به اسکنر اثر انگشت، دوربین جلو با قدرت 5 مگاپیکسل و دوربین اصلی با قدرت 13 مگاپیکسل، سه گیگابایت حافظه رم، شانزده گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر اشاره کرد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir