رکوردشکنی فروش گوشی های هوای P20 در 10 ثانیه
گوشی های هواوی P20 و P20 پرو با فروش بالای خود در مدت زمان 10 ثانیه توانستند 15 میلیون دلار پول به حساب شرکت سازنده خود واریز کنند.

فروش بی نظیر گوشی های هواوی  P20

هواوی توانست توسط فروش گوشی های هواوی P20 و P20 پرو تنها در 10 ثانیه به درآمد 15 میلیون دلاری دست پیدا کند. در اواخر ماه گذشته میلادی هواوی از محصولات سری P20 خود رونمایی کرد.

این برند اخیرا اعلام کرده که به دنبال دستیابی به مجموع فروش 20 میلیون گوشی P20، P20 پرو و P20 لایت تا پایان سال 2018 است.

با توجه به آماری که به تازگی از میزان فروش پرچمداران جدید هواوی در کشور چین منتشر شده است، به نظر می رسد هواوی می تواند به هدف خود دست پیدا کند.

در پنجشنبه هفته گذشته گوشی های هواوی P20 و P20 پرو در کشور چین برای فروش عرضه شدند. این کمپانی اعلام کرده که در فروش اولیه این دو دستگاه موفق به کسب درآمدی برابر با 100 میلیون یوان یا 15 میلیون دلار تنها در مدت زمان 10 ثانیه شده است!

در حالی که هواوی میزان فروش خود را در اختیار رسانه قرار داده است، تعداد دستگاه های فروخته شده را اعلام نکرده است. لازم به ذکر است؛ این میزان درآمد تنها مربوط به فروش گوشی های هواوی P20 و P20 پرو در بازار چین است و نسخه لایت این سری از محصولات هواوی را شامل نمی شود.

هواوی در آینده با عرضه هواوی P20 لایت که البته با نام نوا 3e در بازار چین به فروش می رسد، درآمد بیشتری را نصیب خود خواهد کرد. در حال حاضر فروش جهانی محصولات سری P20 شروع شده است و بسیاری از کاربران در کشورهای مختلف قادر به تهیه جدیدترین پرچمداران هواوی هستند.

هواوی در نظر دارد با معرفی محصولات جدید به فروش بیشتری در بازار دست پیدا کند و به دنبال آن بتواند به پرفروش ترین برند تولیدکننده گوشی های هوشمند در دنیا تبدیل شود. هدف این شرکت دستیابی به جایگاه اپل در بازارهای جهانی تا پایان سال آینده میلادی است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir